תקשורת ומדיה

בן גביר: "מפקירים את דמי, חיי אשתי וילדיי בסכנה"

אחרי חשיפת מעצר חוליית המחבלים שתכננה לפגוע בו, חבר הכנסת איתמר בן גביר התראיין ל-103FM והגיב בזעם לשאלה של דוד ורטהיים: "אתה לא מתבייש? אני בטוח שאתה מתאבל שלא הצליחו לפגוע בי". ח"כ עאידה תומא סלימאן: "לא דוגלת באלימות, גם כלפי פשיסטים"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי שנחשף כי שב"כ הצליח לאתר ולעצור חוליית טרור שסימנה לעצמה למטרה לפגוע בחבר הכנסת איתמר בן גביר, התגובות השונות מכל קשת הדעות הפוליטית לא מאחרות לבוא, כאשר בן גביר עצמו הגיב בכעס רב לשאלה מזלזלת שהופנתה לעברו.
 
במהלך ראיון בתוכניתם של דוד ורטהיים ואראל סג"ל ב-103FM, ורטהיים הפנה לבן גביר את השאלה: "פחדת גם שיוציאו לך את הסמל של הרכב?", כאשר בן גביר הגיב בכעס רב ואמר: "את זה אתה אומר לאדם שתכננו לרצוח אותו? אתה לא מתבייש? אתה לא מבין שמפקירים את הדם שלי? אתה מבין שהילדים שלי ואשתי בסכנה? אני בטוח שאתה מתאבל שלא הצליחו לפגוע בי".
 
בנוסף, בהמשך התוכנית עלתה לשידור גם ח"כ עאידה תומא סלימאן ואראל סג"ל פנה אליה ואמר: "אני מניח שתגני את החוליה שרצתה לחסל את ח"כ בן גביר". תגובתה של תומא סלימאן הייתה: "אני שמחה שהמשטרה עשתה את מה שמוטל עליה, בוא נראה איך זה מתפתח. אני לא דוגלת בשום פנים ואופן באלימות פיזית, אפילו כלפי האנשים הכי פשיסטים בעולם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שר משטרה מושחת ודמנטי
    דנית 05/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיקטטורה!!!!
    סגור