תקשורת ומדיה

מגישת חדשות 12 מרגשת: "לא תוכלו לכתוב 'מדווחים על הרע"

יעל אודם נזכרה בתחקיר שצולם בחודש יוני האחרון על בתי הספר שעשו מהפך והביאו תוצאות מדהימות: "שהכל היה נראה קשה ומטריד ומצב הרוח הלאומי היה בקנטים (אה, עדיין?) החלטנו לצלם סדרת כתבות שתעשה טוב ונעים בלב"
מערכת ice | 
יעל אודם (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
מגישת חדשות 12 שנמצאת בחופשת לידה, יעל אודם, שיתפה באינסטגרם שלה על התחקיר שנעשה אי שם ביוני 2022, הנוגע לבתי הספר שעשו את הבלתי ייאמן והביאה את התלמידים שלה אל הקצה ואל הצלחה שעלתה על כל הציפיות.
אודם נזכרה בתחקיר וכתבה: "כשהכל היה נראה קשה ומטריד ומצב הרוח הלאומי היה בקנטים (אה, עדיין?) החלטנו לצלם סדרת כתבות שתעשה טוב ונעים בלב, כזו שאחריה שלא תוכלו לכתוב לי- למה אתם תמיד מדווחים רק על מה שרע?".
 
עוד הוסיפה: "חיפשנו את בתי הספר המופלאים ביותר- לא את אלה שמצטיינים בפדגוגיה יוצאת דופן ולא באדריכלות חדשנית אלא בתי ספר שיש בהם לב גדול וגם - שעשו מהפך. בית ספר "דקל" ממוקם בשכונה הכי מוחלשת באשקלון ובכל זאת הוא הכי מבוקש בעיר" .
לסיום כתבה: "עמל יגאל אלון" ברמלה עמד על 20% זכאות לבגרות וכמעט נסגר אבל היום הזכאות נושקת ל100. במח"ט דרכא דימונה מעולם לא הגישו לבגרות . אף אחד. אבל אז קרה משהו. "איים של תקווה" ראשון עד שלישי, המהדורה המרכזית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה