ויראלי

יעל אודם מרימה לנשים וסופגת: "בית ספר ללקקנות"

מגישת החדשות וכתבת החינוך של חברת החדשות סיכמה את אחד הימים העמוסים שלה והרימה לנשים החזקות בישראל. חיים לוינסון עקץ את העיתונאית. הקולגות מחברת החדשות תמכו: "אלופה"
מערכת ice | 
יעל אודם (צילום יונתן זינדל, פלאש 90)
מגישת החדשות וכתבת החינוך של חברת החדשות, יעל אודם, סיכמה אמש (רביעי) את אחד הימים העמוסים שעברה ודאגה להרים לנשים שליוו אותה לאורך כל היום בפוסט באינסטגרם. העיתונאי חיים לוינסון עקץ. 
אודם העלתה מספר תמונות בפוסט ביניהם תמונה שלה לצד גלית גוטמן, תמונה נוספת עם נציבת שירות בתי הסוהר, קטי פרי ושרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא-ביטון. אודם כתבה בפוסט: "ישבתי שעתיים לצד גלית גוטמן ולא נשמתי. לא רק בגלל היופי אלא כי היא יודעת הכל על הכל, היא חדה, חרוצה והלב שלה במקום הנכון".
 
עוד הוסיפה: "משם עליתי לכנסת לפגישה עם השרה שמתעסקת בכל כך הרבה דברים מלבד הכיתה הירוקה. יפעת מגשימה חלומות שרקמה במשך שנים וכבר בא לי לפרסם אותם ולספר לאנשים. ואז הגיעו התמונות מהטקס לזכר חללי שירות בתי הסוהר. רב גונדר קטי פרי. דיברה על האסירים שברחו, על לקיחת אחריות, על המשבר וההתמודדות, טקסטים שאנחנו לא מכירים כאן בארץ. Girl power ?Women power!"
העיתונאי חיים לוינסון צילם מסך והעלה לדף הטוויטר שלו את הפוסט של אודם וכתב שם עקיצה: "בית ספר ללקקנות". לעומת זאת, כתבת הצרכנות של  חברת החדשות, מעיין פרתי כתבה לה: "אלופה שלי" וגם כתבת הרווחה של המהדורה כתבה : "את מהממת יעלי. ואת אלופת עולם". אשת התקשורת ומלכת היופי לשעבר, סיוון קליין הוסיפה: "מהממת שאת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה