תקשורת ומדיה

חדשות 12 תארח עימות? "כמו הסיכוי שהג'יהאד יתגייר קולקטיבית"

האפשרות שיאיר לפיד ובנימין נתניהו יערכו עימות בחירות שיופק על ידי כל הערוצים נשקל, אך דוד ורטהיים מצנן: "לא יהיה יותר מעימות *אחד* ואז מתחייב שכל ארבעת ערוצי הטלוויזיה יפיקו וישדרו אותו יחד, הסיכוי שב-12 יסכימו לדבר כזה, או שארבעת הערוצים יסכימו על מגיש מפיק הוא קלוש"
מערכת ice | 
חדשות 12 במסכות (צילום מסך)
האם נראה שוב בקרוב עימות טלוויזיוני במהדורת החדשות בין הנציגים המובילים של המפלגות? על פי ההערכות ייתכן כי אחד כזה ייצא אל הפועל, אבל יש נושא שעשוי להפריע למהלך שכזה לקרות.
עורך וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים, הסביר: "אגב פמפום העימות ע״י חדשות 12: ההערכה היא שאם בכלל יהיה כזה (סיכוי קלוש), לא יהיה יותר מעימות *אחד* ואז מתחייב שכל ארבעת ערוצי הטלוויזיה יפיקו וישדרו אותו יחד".
 

עוד הוסיף: "הסיכוי שב-12 יסכימו לדבר כזה או ש-4 הערוצים יסכימו על מגיש/מפיק וכוי הוא כמו הסיכוי שהג׳יהאד האיסלמי יתגייר קולקטיבית. ומכאן נגזרת השאלה: למה לא רק ב-12? התשובה: זו תהיה טעות גדולה מבחינת שני המתמודדים".


 



בחדשות 12 העלו קודם לכן פרומו לעימות אפשרי במהדורה, כאשר נכתב בטוויטר: "נתניהו נגד לפיד בשידור חי: בסביבת ראש האופוזיציה נערכים לאפשרות של עימות מול ראש הממשלה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה