תקשורת ומדיה

נועה קירל חושפת: "אני מפחדת לא לעלות לגמר"

נועה קירל היא בין הזמרות המובילות ביותר בארץ, אם לא המובילה ביותר, וכעת לאחר ההופעה המפתיעה והמוצלחת בפארק הירקון וככל שהיא מתקרבת בצעדי ענק לאירוויזיון היא חולקת את תחושותיה על התקופה הזו, על הפחד להיכשל בעת שמייצגת את המדינה ואיך בן הזוג מתמודד עם הסטטוס שלה 
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום מערכת ice-דינה דדשב)
עם הופעת השנה של המדינה מאחוריה ולפני שהיא טסה לגיחה ומנוחה קצרה בתאילנד עם בן הזוג והדוגמן תומר הכהן, נועה קירל סיפרה בראיון מיוחד לאתר mako איך הרגישה רגעים ספורים לאחר סיום ההופעה של בפארק הירקון וכיצד היא מתכוננת נפשית לקראת מה שיכול להיות אחד השיאים בקריירה שלה: ייצוג המדינה באירוויזיון 2023.
ראשית סיפרה כיצד דווקא רגע אחרי שירדה מהבמה הייתה לה נפילת מתח ובחרה פשוט לא לעשות כלום ובעצם לקחת רגע קטן מנוחה אחרי חצי שנה של עבודה מאומצת. עם ההופעה המוצלחת, שבה נכחו כ-30 אלף אנשים, היא מתחילה לעבוד במרץ על ההופעה לקראת האירוויזיון ומספרת שהיא לוקחת חלק בכתיבה, כמו בכל שיר שהוציאה בקריירה שלה.
 
על הפן הפוליטי שקיים בעת ייצוג של מדינת ישראל מעבר לים היא מספרת: "זה אירוויזיון, לא מערכת בחירות". מה שבאמת מרתיע את קירל לטענתה זה כובד המשקל שמונח כעת על כתפיה: "אני חושבת שהכי מפחיד זה לא לעלות לגמר". אבל הוסיפה כי היא תעשה את הכי טוב שיש לה להציע ושמיד לאחר סיום התחרות היא וחברת אטלנטיק רקורדס, עמה חתמה השנה, יהיו כבר מוכנים לשיר ולפרק הבא בקריירה הבינלאומית שלה.
על הזוגיות עם תומר הכהן, דוגמן יחסית מתחיל, היא אומרת: "יש יתרונות ויש חסרונות" היות והוא יכול להבין את הקשיים תחתם נתונה קירל ואת התנודות שחווה אדם כאשר הוא חיי באור הזרקורים. יחד עם זאת היא מאמינה כי למרות החשש שרצה להיות עמה בגלל שהיא 'נועה קירל' כיום יש לה יותר בטחון עצמו בנושא. 
 
את הרעיון סגרה בכך שאמרה שכל עוד זה תלוי בה היא תמיד תעבוד קשה ותדאג להמציא את עצמה מחדש בכדיי להישאר הכי טובה. כזכור אמש זכתה ההופעה בפארק הירקון של קירל זכתה בהופעה הטובה ביותר של השנה במצעד של גלגל"צ ואף זכתה להיות אחת מאנשי השנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את תעלי לגמר חיים שלי
    נתנאל שלמה דעדוש 09/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין סיבה שלא תעלי יפה טובה טהורה מיוחדת ומוכשרת
    סגור