שיווק ופרסום

פרסומת השבוע: סופר פארם חושפת את נועה קירל

נועה קירל מביאה לראשונה צד אחר בסיפור ההצלחה שלה, ומשרד הפרסום "פרסמן וברוך" לוקחים את ההצלחה של הכוכבת צעד אחד קדימה דווקא דרך העבר שלה. פרסומת השבוע של ice
מערכת ice | 
נועה קירל בקמפיין סופר פארם (צילום מסך)
הכוכבת המצליחה ביותר בתקופה האחרונה, נועה קירל ממשיכה לדהור, וכיאה לכוכבת בסדר גודל בינלאומי משיקה לראשונה מותג ביוטי חדש בשיתוף עם רשת סופר-פארם שייקרא "SHOWTIME".
בזאת קירל מצטרפת לשורת הזמרות המצליחות ביותר בעולם להן גם מותגי איפור כמו סלינה גומז (RARE Beauty), אריאנה גרנדה (REM Beauty), ריהאנה (Fenty Beauty) וליידי גאגא (HAUS Laboratories).
 
משרד הפרסום פרסמן וברוך, לקח את המושכות והביא לציבור פן אחר של קירל והאישיות שלה, דרך צילומים וקטעי וידאו מהעבר שלה, שמביאים את מותג הביוטי לדרך של הצלחה והגשמת משאלות.
"עכשיו אני כבר בחלום הבא" אומרת קירל, "סוף סוף זה הגיע - קולקציית הביוטי שלי עם סופר פארם, כל המוצרים שת רוצה כדי להרגיש מיליון דולר", ובעצם עם המסר לכל נערה בישראל: כדאי להקשיב לנועה קירל אם את רוצה להגשים את עצמך, ופרסומת השבוע של ice הפעם עם הדרך הייחודית להביא משהו אחר מנועה קירל שתכבוש כל קהל היעד.
דבר המשרד
הפיצוח ב- SHOWTIME היה בלבוא הפוך על הפוך. דווקא בהשקה של מוצרי ביוטי, שעוסקים לכאורה בגימור וכיסוי מושלם, רצינו להראות את הצדדים הכי חשופים ולא מלוטשים של נועה - רגעים אותנטיים ולא מעובדים מהילדות שלה.
הבנו שמה שהופך את נועה לפנתרה שהיא, זה לאו דווקא הפנים היפות או הכוורת המקצועית שלה אלא בעיקר הגישה: ההתמדה, המשמעת וכוח הרצון המטורף שלה. זה המסר שרצינו להעביר לכל נערה ואישה בישראל, זה לא כזה משנה מה נתוני הפתיחה שלך, החיים הם במה וכל רגע הוא ה-רגע לתת את השואו שלך.
האתגר הכי גדול בפרוייקט?
תיאומי לו"ז עם נועה. הבחורה יותר עסוקה מראש הממשלה.
 

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
לצורך הפרויקט ראינו שעות על גבי שעות של חומרי גלם מהילדות של נועה. אפשר לומר שאנחנו מכירים את המשפחה שלה מאוד (מאוד) טוב. היו שם כמה משפטים ורגעים שלגמרי הפכו למטבעות לשון, לא בטוח שכאן יהיה המקום לספר עליהם.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
עבודה עם טאלנטים בסדר גודל כזה יכולה להיות דבר מורכב לפעמים אבל נועה הייתה מקצוענית ברמה הכי גבוהה שיש וזה לגמרי המקום לפרגן לה ולצוות שלה על הוייבים המרימים, שיתוף הפעולה המלא והזרימה הטובה עם כל אכילת הראשים שלנו.
קרדיטים:
משרד פרסום: פרסמן + ברוך
מנכ"לים משותפים: נדב פרסמן ורם ברוך
סמנכ"ל קריאייטיב: תמר לויט
קופי: תמר לויט ושלי גבאי
ארט דיירקטורית: אילה דון
סטודיו:  אורן בר, דיתי שי, קסניה זולוטרסקי, יערה דימרמן
מפיקה ראשית: הילה בן יעקב
מנהלת לקוח: חן דנוס
תקציבאית: מרינה קרסילניקוב
במאי: רם ברוך
חברת הפקה: שושי ואודי
צלם: מנו קדוש
עורך: דדן עוזיאל
מוזיקה מקורית: ניצן קייקוב
ארט דיזיין: שלומיק בן שלום
מאפרת: תהילה גוטליב
שיער: עינת סברלו
הלבשה: איתי בצלאל
בית סאונד: סאונדהאוס
בית פוסט: גרוויטי
לקוח: סופר-פארם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה