תיירות

ישראל חתמה על הסכם היסטורי עם בחריין

שר החקלאות עודד פורר חתם ביחד עם מקבילו הבחרייני על מסמך הצהרת כוונות ושיתוף פעולה בין ישראל ובחריין. במסגרת המסמך, ישראל ובחריין ישתפו פעולה בענפי החקלאות ומשק החי
מערכת ice | 
חתימה על ההסכם ישראל בחריין (צילום יח"צ)
במסגרת הכנס הבינלאומי לטכנולוגיות המזון מהים ומהמדבר שחל בימים אלה באילת במעמד שרי חקלאות מרחבי העולם, נחתם היום (רביעי) מסמך הצהרת כוונות ושיתוף פעולה בין ישראל ובחריין. על ההסכם חתומים שר החקלאות עודד פורר מטעם ישראל ומקבילו הבחרייני, וואיל בין נאסר אל מובארק.
בפגישתו של השר פורר עם מקבילו מבחריין, חתמו השניים על מסמך הצהרות משותף למען קידום והרחבת שיתופי הפעולה בין מדינת ישראל ובחריין בענפי החקלאות ומשק החי ובביטחון התזונתי. זאת בנוסף לשיתוף הדדי בידע, טכנולוגיה ומוצרים מגוונים כדי להרחיב את התוצרים החקלאיים ושיפור איכות ייצורם.
 
"היום צעדנו את הצעד הראשון על הדרך שנסללה בהחלטת הממשלה שיזמתי להפוך את אילת למרכז מחקר בינלאומי למזון מהים ומהמדבר", כך מסר שר החקלאות הישראלי במעמד החתימה. "החתימה עם שר החקלאות של בחריין, לצד הכנס בו השתתפו שרי חקלאות מרחבי העולם ומשלחות בכירות ממרוקו, ירדן ואיחוד האמירויות, מהווה צעד חשוב של שיתוף פעולה שבו ישראל הופכת למוקד מחקר ופיתוח של מזון מהים ומהמדבר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה