מדדים ומחקרים

תמיר גרינברג מסרב להשתנות, ונהנה מזה | דירוג תחנות הרדיו

השיר "Changes" של גרינברג שוב בצמרת השירים המושמעים בתחנות הרדיו בישראל, בעוד בניה ברבי עולה למקום השני; עומר אדם מזנק ברשימת האמנים הפופולאריים ביותר; והשיר שנכשל באירוויזיון נוחל הצלחה ברדיו
יאיר מור |  1
תמיר גרינברג, זוכה הכוכב הבא (צילום אורטל דהן)
לפי חברת המחקר MediaForest, המספקת שירותי הפצת תכנים מוזיקליים, ניטור, הקלטה ואנליטיקה של שידורים, הפקת דוחות ומצעדי השמעות, תמלול אוטומטי של מדיה משודרת ומחקרי מדיה עבור תעשיות המוסיקה והפרסום בארץ ובעולם, "Cahnges" של תמיר גרינברג היה השיר המושמע ביותר התחנות הרדיו בישראל בשבוע שעבר, שבוע שני ברצף.
במקום השני בניה ברבי עם "קרן שמש", שעולה שלב אחד בדירוג מהשבוע הקודם; "קופידון" של אגם בוחבוט מדלג מהמקום החמישי לשלישי; "אינטלקטוערס" חוזר מהמקום השביעי לרביעי; ו"יהיה מי שיאהב אותך ככה" של יובל דיין נכנס בשבוע הראשון שלו למקום החמישי. מי שהודחו השבוע מהחמישייה הם נועה קירל עם "פנתרה", שירד ארבעה שלבים למקום השישי, ו"תכף יפתח" של ישי ריבו, שירד שלושה שלבים לשביעי.
אייל גולן נשאר האמן המושמע ביותר בישראל גם בשבוע הזה; עומר אדם זינק מהמקום החמישי לשני; שרית חדד ירדה מקום אחד לשלישי; גם שלמה ארצי ירד מקום אחד, לרביעי; ועדן חסון עלה מהמקום השישי לחמישי. זאת בעוד אריק איינשטיין ז"ל ירד מהמקום הרביעי לשמיני.
שני השירים הלועזיים המושמעים ביותר נותרו "Hold Me Closer" של אלטון ג'ון ובריטני ספירס ו"As It Was" של הארי סטיילס; רוזה לין הארמנית, שהשיר שלה "Snap" הגיע למקום ה-20 בלבד בגמר אירוויזיון 2022, מגיע בשבוע החולף למקום השלישי בתחנות הרדיו בישראל; "Late Night Talking" של הארי סטיילס חוזר גם הוא לחמישייה עם עלייה זהה לזו של לין (5 שלבים); ובמקום החמישי ירידה קלה ל"Stay With Me" של קלווין האריס יחד עם ג'סטין טימברלייק, הלזי ופארל וויליאמס.
גם ברשימת האמנים הלועזיים המושמעים ביותר אין שינוי בשני המקומות הראשונים - סיר אלטון ג'ון ודואה ליפה; הביטלס עולים מקום אחד לשלישי, בעוד אד שירן נופל מהמקום השלישי בשבוע שעבר לחמישי השבוע; וביניהם מתמקמת מדונה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד אליל תורן...שיתנדף מהר
    שלמה 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שביבי אמר. אין בו כלום וגם לא יהיה כלום כי הוא כלום
    סגור