שיווק ופרסום

נועה קירל חוגגת בדרך לבנק: הקמפיין שהכניס לה כמיליון שקל נחשף

נועה קירל השיקה באולם התצוגה של פיג'ו בראשון לציון את השיר והקליפ הבינלאומי החדש שלה "GONE", שהופק בשיתוף ובחסות "פיג'ו" בעלות מוערכת של כמיליון שקל.
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום ארן חן)
נועה קירל חוותה את השנה הטובה ביותר בקריירה שלה ב-2022, שהתחילה עם הופעת ענק בפארק הירקון לעיניי 33 אלף צופים, נמשכה עם זוגיות חדשה, בחירה לייצג את ישראל באירוויזיון 2023, אינספור קמפיינים ורגע מרגש במיוחד כשלקחה חלק בטקס פרסי המוזיקה היוקרתי של MTV.
היום (חמישי) קירל רשמה עוד הישג עם פתיחת שנת 2023 שאמנם נשמע קטן, אבל עבור הכיס שלה הוא גדול מאוד. קירל השיקה באולם התצוגה של פיג'ו בראשון לציון את השיר והקליפ הבינלאומי החדש שלה "GONE", שהופק בשיתוף ובחסות "פיג'ו" בעלות מוערכת של כמיליון שקל.
 
מלבד קירל, שנשאה דברים והקרינה את הקליפ בבכורה עולמית, באירוע נכחו בכירים בלובינסקי ופיג'ו, סלבריטאים ואנשי תרבות. השיר והקליפ ייצא לאור לקהל הרחב מחר בבוקר, וכמו תמיד - נראה שמדובר בלהיט.
 
נעמה ביטון, סמנכלית השיווק של קבוצת לובינסקי: "הקליפ מהווה מהלך פורץ דרך וחדשני לתחום הרכב. החיבור עם נועה קירל הזמרת הבינלאומי למותג פיג'ו הוא טבעי, נועה היא לביאה אמיתית הבולטת מעל כולם בעלת איכויות גבוהות בדיוק כמו של פיג'ו".
נועה קירל: "פיג'ו ואני עבדנו יחד מאוד קשה על הקליפ, ואני שמחה שמחר סוף סוף כולם יוכלו להינות ממנו גם. אנחנו עובדים מסביב לשעון בישראל, בארה"ב ובאירופה - וכיף שהכל משתלב יחד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשפה
    ירו 01/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רקדנית ליגה ג עם קול של ברווז נהנתנית מגעילה
    סגור