ויראלי

יהודה לוי ודנה פרידר שמים סוף לשמועות: הזוגיות נחשפת?

דנה פרידר אישרה באופן רשמי את הזוגיות עם יהודה לוי: "משהו חדש מתחיל, נעים וטוב וביתי. אני קצת מדחיקה את העליהום כדי להתרכז במה שחשוב ולא בחיצוני"
מערכת ice | 
דנה פרידר, יהודה לוי (צילום ערן לוי, טל גבעוני)
למעלה מחודש רצות אינסוף שמועות על קשר זוגי בין יהודה לוי לדנה פרידר, שמכחישים בכל מקום את הקשר בטענה שהם חברים טובים בלבד, זאת על אף שנתפסו מספר פעמים מבלים יחדיו.
אתמול (ראשון) פרידר סוף סוף הודתה ראשונה שהיא ויהודה לוי נמצאים בקשר זוגי, זאת לאחר ראיון שערכה ל-YNET, לקראת צאת סרטה החדש "כולם מחכים רק לי", שיפורסם במלואו בשבועות הקרובים, וכעת קיבלנו הצצה קטנה.
 
פרידר סיפרה: "משהו חדש מתחיל, נעים וטוב וביתי. מעבר לזה יש פה שניים בסיפור. אני יכולה לדבר עליי שאני קצת מדחיקה את העליהום כדי להתרכז במה שחשוב ולא בחיצוני. זה גם יכול נורא להחמיא ולהצחיק וכמו כן להיות מוגזם באותה נשימה, אז מה שבטוח זה לא לקחת את התגובות של הבחוץ יותר מדי ברצינות כדי לאפשר שפיות במרחב האמיתי והלא וירטואלי".
כזכור, רק לפני שבועיים, יהודה לוי נתפס במעבר דירה דרמטי, כאשר עבר מדירתו שבתל אביב ליפו, אחרי שהשמועות על כך שהדירה החדשה שעבר אליה לוי, תהיה עם שותפה חדשה - דנה פרידר שמה. כעת, השמועות מקבלות תפנית משמעותית כשפרידר מאשרת רשמית את הזוגיות עם לוי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה