ויראלי

נועה קירל כובשת את העולם: נתוני הצפיות המטורפים באירוויזיון נחשפים

הסרטון של קירל עם כמות הצפיות הגדולה ביותר בדף של האירוויזיון עם 7.4 מיליון צפיות בסך הכל, גם במספר הלייקים שגרפה הוא הגדול מבין השירים שהתחרו בחצי הגמר הראשון, עם 546.2 אלף לייקים
מערכת ice | 
נועה קירל בחצי גמר אירוויזיון 2023 (צילום יוטיוב/ כאן 11 - תאגיד השידור הישראלי)
אחרי חודשים רבים של צפיות וחזרות בלתי פוסקות, נועה קירל עלתה אתמול ביום שלישי על במת האירוויזיון בליברפול שבאנגליה, נתנה ביצוע יוצא מן הכלל לשיר "יוניקורן", והעפילה לגמר הגדול שייערך ביום שבת הקרוב.
אבל עד כמה באמת הטירוף סביב נועה קירל הוא ענק? הכוכבת הישראלית מובילה בענק במספר הצפיות לשיר "יוניקורן" מההופעה החיה שלה בחצי הגמר גם בטיקטוק וגם באינסטגרם הרשמי של האירוויזיון, המספרים רק הולכים ומטפסים ויש רק לשער מה יקרה בערב הגמר.
 
נכון לרגע זה, הסרטון של קירל עם כמות הצפיות הגדולה ביותר בדף של האירוויזיון עם 7.4 מיליון צפיות בסך הכל, גם במספר הלייקים שגרפה הוא הגדול מבין השירים שהתחרו בחצי הגמר הראשון, עם 546.2 אלף לייקים. Cha Cha Cha, השיר הפייבוריט לזכייה מפינלנד בביצוע של קארייה, "רק" עם 5.7 מיליון צפיות, ואחריו Queen of Kings, של נורווגיה באווירת משחקי הכס ששרה אלסנדרה, עם 4.6 מיליון צפיות. 
ומה קורה באינסטגרם אתם שואלים? שם המצב של קירל אפילו טוב עוד יותר, אחרי שהשיגה לא פחות מ-3.3 מיליון צפיות לביצוע המדהים שלה לשיר "יוניקורן". לשם השוואה, הזמרת השבדית לורין, שמועמדת כאמור לזכייה באירוויזיון, גרפה רק 505 אלף צפיות. אבל דווקא כאן מגיעה ההפתעה מכיוונה של קרואטיה, שהביצוע ההזוי שלה השיג לא פחות מ-2.1 מיליון צפיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה