מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: נועה קירל מזנקת, "תיק קטן" מחסל את כולם

"פרובוקטיבית" - השיר החדש של נועה קירל לכבוד חודש הגאווה, בשיתוף פוראבר תל אביב, מתברג במקום השלישי ברשימת השירים הכי מואזנים השבוע ביוטיוב, עם 599 אלף האזנות, אבל במקום הראשון עדיין "תיק קטן" שפותח פער בלתי עביר
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל, unsplash)
דירוג השירים המואזנים ביותר ביוטיוב ישראל השבוע, הראה את "תיק קטן" של נס וסטילה שומר בגאון על הפסגה עם 1.07 מיליון האזנות. "עיר נמל" של אייל גולן שומר על המקום השני עם 653 אלף האזנות.

"פרובוקטיבית" - השיר החדש של נועה קירל לכבוד חודש הגאווה, בשיתוף פוראבר תל אביב, מתברג במקום השלישי עם 599 אלף האזנות. "מתי את חוזרת" – עוד שיר של איילן גולן, שומר על המקום הרביעי עם 506 אלף האזנות. "אולסטאר וגופיות" של אנה זק ואיתי גאלו סוגר את החמישייה המובילה עם 467 אלף האזנות.
 
ברשימת האמנים המואזנים ביותר ביוטיוב, אין יותר מדי שינויים חוץ מהמקום החמישי. אייל גולן שומר על הפסגה עם 6.45 מיליון האזנות. עומר אדם מצמצם את הפער מגולן ונמצא במקום השני עם 6.04 מיליון האזנות.

פאר טסי נשאר שלישי עם 2.78 מיליון האזנות ואושר כהן שוב צמוד אליו במקום הרביעי, עם 2.69 האזנות. נועה קירל עם 2.04 האזנות, מדיחה את אודיה מהמקום החמישי, בזכות שירה החדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה