תרבות ופנאי

נועה קירל מתפייסת עם אנה זק? הפרגון שהפתיע את כולם

אחרי שבשנה האחרונה נפוצו שמועות על כך ששתי הכוכבות לא כל כך מחבבות אחת את השנייה, היום, הנציגה שלנו באירוויזיון האחרון הפתיעה, כאשר פרגנה לשיר החדש שהוציאה זק
מערכת ice | 
נועה קירל ואנה זק (צילום אינסטגרם/ נועה קירל, ויקיפדיה/ אילן מסיקה)
האם הריב או היריבות נקרא לזה, בין שתי כוכבות הענק נועה קירל ואנה זק הסתיים לו? תשפטו אתם. בשנה האחרונה, נפוצו לא מעט שמועות על כך ששתי הכוכבות לא כל כך מחבבות אחת את השנייה או לפחות לא מתייחסות זו אל זו, כאשר שוהות יחד באירוע כזה או או אחר.
כך למשל באוגוסט האחרון, פורסם כי אחרי דיליי ארוך שעיכב את טיסתן, זק וקירל עלו על המטוס לאילת כדי להגיע לעיר הדרומית שם אמורות היו לערוך הופעות מול אורחי רשת אסטרל שפתחה את הכיס כדי לשעשע את הלקוחות. השתיים חלקו את אותה הטיסה כאמור, אבל לפי העדים, במהלך הטיסה המשותפת הן לא החליפו ולו מילה אחת ביניהן, גם לא במהלך הדיליי הגדול שחוו ועיכב את טיסתן לעיר הדרומית אליה הגיעו אחר הצהריים.
 
והנה היום (ראשון), קרה אירוע שאולי ישים סוף לשמועות אודות הריב שהיה או לא היה. אנה זק שחררה הבוקר את השיר החדש שלה עם הדי ג'יי איתי גאלו תחת השם "גופיות Allstar" והיא זכתה לפרגון מלא אחרת מאשר נועה קירל, אשר שיתפה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה אודות הסינגל החדש וכתבה: "בהצלחה לשני המוכשרים הללו!". מעניין יהיה לראות איך שתי הכוכבות יסתדרו, כאשר יופיעו יחד על אותה הבמה בפסטיגל הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה