מדדים ומחקרים

דירוג יוטיוב: אייל גולן נחלש; מי תפסה את המקום של נועה קירל?

בדירוג יוטיוב השבועי אייל גולן ממשיך לשלוט בפסגה, אך עדיין נחלש מעט ביחס למתחרים. נועה קירל מתחזקת ברשימת השירים המואזנים ביותר, אך מפנה את המקום החמישי ברשימת האומנים עבור אודיה
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום יוטיוב/ נועה קירל)
דירוג יוטיוב השבועי לא מציג הרבה שינויים הפעם, למעט אולי הפתעה אחת במקומות הנמוכים יותר. ברשימת השירים המואזנים ביותר בדירוג נמצא שוב את "תיק קטן" של נס וסטילה במקום הראשון עם 872 אלף האזנות. נועה עולה למקום השני עם שיר הגאווה "פרובוקטיבית" על חשבון אייל גולן, וזוכה ל-814 האזנות.

אייל גולן ו"עיר נמל" יורדים למקום השלישי עם 652 אלף האזנות. אנה זק ואיתי גלו עולים למקום הרביעי, גם כאן על חשבונו של גולן. הצמד זוכה ל-535 אלף האזנות לשיר "אולסטאר וגופיות". גולן סוגר את החמישייה עם 506 אלף האזנות לשיר "מתי את חוזרת".
 
אף שעומר אדם נהנה משבוע די טוב במוזיקה הישראלית, וגם בפאן העסקי שלו, אייל גולן עדיין מנצח אותו בפסגת רשימת האומנים המואזנים ביותר ביוטיוב. גולן זוכה ל-6.43 מיליון האזנות (ירידה קלה משבוע שעבר). עומר אדם במקום השני עם 5.06 מיליון האזנות. במקום השלישי שינוי קל בין אושר כהן ופאר טסי. כהן עולה למקום האמצעי עם 3.14 מיליון האזנות, בעוד שטסי יורד למקום הרביעי עם 2.8 מיליון האזנות.

השבוע במקום נועה קירל במיקום החמישי והסוגר, נמצא את הזמרת אודיה שזכתה ל-2.12 מיליון האזנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה