מדדים ומחקרים

דירוג ספוטיפיי: עומר אדם שולט בפסגה שבוע שני ברציפות

דירוג השבועי של ההאזנות בספוטיפיי ישראל ממשיך להציג עליונות עבור עומר אדם, ומעט מאוד שינויים עבור המתחרים שלו. אייל גולן מצליח לזנק על חשבון טונה
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
עוד שבוע חלף לו אבל אין חדש תחת השמש עבור עומר אדם, אולי למעט החזרה שלו ארצה מדובאי וההשקה של העסק החדש שלו. עומר אדם הוא האומן המושמע ביותר בסופטיפיי ישראל, לפי הדירוג השבועי שלנו. עם זאת, אייל גולן עושה זינוק משבוע שעבר ומגיע למקום השני במקום הרביעי. עדן חסון ממשיך לשמור על המקום השלישי, בעוד שטונה יורד מהמקום השני למקום הרביעי. רביד פלוטניק ממשיך לשמור על המקום שלו בתור האומן החמישי המושמע ביותר.

שינוי ניכר יותר נראה ברשימת השירים המואזנים ביותר בשירות של ספוטיפיי. "תיק קטן" ממשיך לככב בפסגה עם 292,472 האזנות. המקום השני אומנם משתנה השבוע, אך הזמרת נשארת. במקום יוניקורן, האזנתם השבוע לשיר "פרובוקטיבית" של נועה קירל שזכתה ל-274,570 האזנות. סטטיק עולה למקום השלישי עם "רונדלים" ו-223,447 האזנות. 

יוניקורן עדיין לא עוזבת אותנו ויורדת למקום הרביעי עם 208,988 האזנות. את החמישייה סוגרת הזוכה הגדולה באירוויזיון, לורין, והשיר הזוכה TATTOO שזכה ל-185,363 האזנות.
 
דירוג האלבומים המואזנים ביותר מציג שינוי קל בלבד. עומר אדם והאלבום החדש "סוף העולם" ממשיכים לככב במקום הראשון. עם זאת, סטטיק עם אלבום הסולו "לירז" מזנק למקום השני על חשבון יסמין מועלם שיורדת למקום השלישי עם "אין עולם". הכול נשאר זהה במקום הרביעי עם "האמת" של אודיה, ואייל גולן במקום החמישי עם "2023".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה