ויראלי

האח הגדול בחיזוק מפתיע: מדוע שלום אסייג נכנס לבית?

שלום אסייג נכנס לבית האח הגדול בדמותו של פרוספר אסייג מ'שנות ה-80' ו'שנות ה-90' למשימה מיוחדת עם הדיירות סתיו קצין ויובל מעתוק, זאת לקראת יציאת סרטו החדש - 'ההילולה'
מערכת ice | 
שלום אסייג (צילום פיני סילוק)
העונה החדשה של 'האח הגדול' ברשת 13 תופסת תאוצה, ולצד הריבים, הרומנים והסערות בבית המפורסם ביותר בישראל, נרשם אמש (ראשון) בתוכנית גם רגע מפתיע ומחמם לב, כאשר אל הבית, למשימה בה לקחו חלק הדיירות סתיו קצין ויובל מעתוק, השחקן והקומיקאי שלום אסייג, בדמותו של אביו, פרוספר אסייג מסדרות הלהיט של רשת 13 - 'שנות ה-80' ו'שנות ה-90', זאת לקראת יציאתו של הסרט החדש של אסייג 'ההילולה' לבתי הקולנוע בחודש הבא, סרט שימשיך ללוות את הדמויות מהסדרות אותן יצר.
בתוך כך, על רקע הפרק הסוער ששודר ביום רביעי האחרון של 'האח הגדול' ברשת 13, הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה החליטה להתייחס לקטעים הקשים שהובאו לשידור מבית האח הגדול, כאשר במוקד, הריבים הקשים בין הדיירת סתיו קצין לבין שאר דיירי הבית, גניבת האוכל והאמירות הקשות של סתיו נגד דיירים בבית ושל רבים מהדיירים נגדה, שהגיעו עד כדי מעין חרם עוקצני במיוחד וכזה שכולל סנקציות על האוכל של סתיו.
רוסלנה הגיבה לסערה הגדולה בבית וכתבה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה כך: "הגיע הזמן שמישהו ידבר על זה. אני בהלם ממה שקורה פה להתמסכן כל הזמן, אבל מנגד לגנוב מכולם ולא לספור את הקבוצה זה כבר משהו שלא מתקבל על הדעת. אני חושב שהיא עושה עוול לעצמה, לא להאשים את הסביבה, היא עושה לעצמה!!".
 
עוד כתבה רודינה על הסיטואציה הקשה בבית האח הגדול כך: "וואו, אי אפשר לראות את זה, אני ממש בעד שהיא תצא משם וכמה שיותר מהר כי הנזק שהיא עושה לה ולמשפחה שלה לא שווה את הפרסום הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה