ויראלי

פיצוץ בבית האח הגדול: "את מכוערת מבחוץ ומבפנים יותר"

הריבים הקשים בין דיירי בית 'האח הגדול' לדיירת סתיו קצין עולים שלב, כאשר שניר בורגיל צעק לעברה: "כולך פייק, תשימי עוד קילו מייקאפ על הפנים, את מכוערת מבחוץ ומבפנים את עוד יותר מכוערת"

מערכת ice |  9
משדר ההדחה של האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
על רקע הפרק הסוער ששודר אמש (רביעי) של 'האח הגדול' ברשת 13, הדוגמנית והשחקנית רוסלנה רודינה החליטה להתייחס לקטעים הקשים שהובאו לשידור מבית האח הגדול, כאשר במוקד, הריבים הקשים בין הדיירת סתיו קצין לבין שאר דיירי הבית, גניבת האוכל והאמירות הקשות של סתיו נגד דיירים בבית ושל רבים מהדיירים נגדה, שהגיעו עד כדי מעין חרם עוקצני במיוחד וכזה שכולל סנקציות על האוכל של סתיו.
בין הדברים הקשים שנאמרו לעברה של סתיו, בלט מה שאמר לה הדייר שניר בורגיל, כאשר הוויכוח ביניהם הגיע לטונים צורמים ושני צרח עליה: "תראי אותך, כולך פייק, מכף רגל ועד ראש את פייק, תשימי עוד קילו מייקאפ על הפנים, את מכוערת מבחוץ ומבפנים את עוד יותר מכוערת".
רוסלנה הגיבה לסערה הגדולה בבית וכתבה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם שלה כך: "הגיע הזמן שמישהו ידבר על זה. אני בהלם ממה שקורה פה להתמסכן כל הזמן, אבל מנגד לגנוב מכולם ולא לספור את הקבוצה זה כבר משהו שלא מתקבל על הדעת. אני חושב שהיא עושה עוול לעצמה, לא להאשים את הסביבה, היא עושה לעצמה!!".
 
עוד כתבה רודינה על הסיטואציה הקשה בבית האח הגדול כך: "וואו, אי אפשר לראות את זה, אני ממש בעד שהיא תצא משם וכמה שיותר מהר כי הנזק שהיא עושה לה ולמשפחה שלה לא שווה את הפרסום הזה". 
מי שעוד התייחס לאירועים בבית האח הגדול, ועל הדרך גם רמז שהיה אמור להיכנס לבית לעונה הנוכחית, הוא לא אחר מאשר בנו של אייל ברקוביץ', שחקנה של הפועל פתח תקווה בעונה החולפת, ליאור ברקוביץ', שכתב בטוויטר כך: "איזה מזל שלא נכנסתי לאח הגדול. איזה תת רמה של אנשים, גועל נפש".
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    רוסלנה איכזבת
    רונה 06/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את כנראה לא צופה ולא רואה את הבריונות ההעלבות וההשפלות שסתיו ואברהם עוברים שם. כנראה את מכירה חלק מהבריונים. אחרת לא מובנת תמיכתך בנם. סתיו לוקחת מה שמגיע לה ולא רוצים לתת לה. כל הדיירים השבעים מחביאים אוכל. אם היית צופה היית יודעת חשבתי שאת יותר מפוכחת וערכית. חבל.
    סגור
  • 6.
    האח הגדול
    ........ 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רוסלנה תתביישי שככה את מגיבה על היתפרצות וחרם לאישה ולאימא לילדים והיא לא גנבה שום דבר הבית לא שייך לאף אחד גם היא דיירת שם ואת עברת יותר בושות וסקנדלים בחיים עים אייל גולן אזיי שאין לך זכות לדבר ככה לאישה
    סגור
  • 5.
    רוסלנה כנראה לא צופה באח הגדול
    אולגה 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כנראה שלרוסלנה יש פייבורית אחרת י מה שסתיו עוברת שם זה חבורה של 15 איש תוקפיים ויורדים לה על הנשמה
    סגור
  • 4.
    תגובה
    אביטל 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    5 2
    ואני חושבת שהפח הגדול היה וצריך לעצור את כל הצעקות קללות וחרם נוראי על סתיו קצין...כל ההפקה אתם בושה וחרפה לראות התעללות וקללות מצד כל הבית ..לא עצרתם ..ואתם עדין לא עוצרים..תתבישו..סתיו קצין תעמדי על שלך ולא ליפול..אנחנו בבית רואים את האופי האמיתי של כל הדיריים..ולארה אשה מבוגרת מדברת לבן אדם בצורה כל כך גסה ולא יפה תתבישי החמצן עלה לך למוח אשה רעה..ושי וגל צורחות כל הזמן ורבות כל הזמן תתבישו אחת אמא גל והילדים שלך והמשפחה צופים בך..תזהרי ..ושי את ילדה שלא התגברה שאוהבת רק ךריב..שתיכן מגעילות
    סגור
  • 3.
    מגל המלך פטריוט
    ניסים 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    9 0
    שניר הגיבור מה אתה חושב שאתה על בחורה מי אתה חושב את עצמך פח אשפה לא פלא שבחוץ אתה אפס ץהיה גיבור ניראה אותך על גברים מקוה שתעוף עוד השבת כלומניק
    סגור
  • 2.
    תגובה לרוסלנה
    שיר 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רוסלנה נשמה, בתור אחת שתמכה בבן זוגה ועוד הביאה לו ילד בשיא הפרשה סביבו כדי לטהר את שמו, בכל ראיון טרחת להזכיר כמה הוא טהור וחף מפשע , אז לא טענת ש״הוא הביא את זה על עצמו״ קצת צביעות לדעתי… שלא תטעי אני מתה על אייל גולן אבל באותה נשימה אגיד שהוא הביא את הסערה על עצמו!! ותמכת ונשארת ואהבת וחמלת! קצת חמלה על הרחוקים ממך לא תזיק, הבחורה שם עוברת התעללות וחרם מאסיבי, אני לא תומכת בהתנהגות אבל ביננו כולנו היינו מגיבים כמוה/ קצת פחות/ קצת יותר.. אבל בטוח שאף אחד לא היה נותן שידרכו עליו וישתוק.
    סגור
  • 1.
    גוד של
    אח של 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דווקא היה מתאים לבן של
    סגור
  • הבנה (ל"ת)
    אשה מבוגרת 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הבנה (ל"ת)
    אשה מבוגרת 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור