תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מתפוצץ על דרוקר: "הרייטינג ברצפה, אתה בפאניקה"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, במתקפה חריפה נגד מגיש 'אזור בחירה' ברשת 13, רביב דרוקר, על רקע דבריו סביב אמירותיו של המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך: "דרוקר אתה שקרן ושרלטן ואתה בפאניקה הכל מתמוטט, הרייטינג ברצפה פרויקט הדגל צולל למצולות מובי דיק ותבע אותי. אתה שקרן ושרלטן ואני יכול להוכיח אמת דיברתי"
תום נחום |  5
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
לאחר התבטאותו הדרמטית של המפכ"ל לשעבר, רוני אלשיך, בנוגע למשפטי נתניהו ולחקירה בעניינו בתקופה בה כיהן הוא עצמו כמפכ"ל, תוך דגש על הטענה כי 'כשהוגשו האישומים נגדו הציפייה הייתה שיתפטר מתפקידו, אף אחד לא יכול היה לנחש שראש הממשלה לא יתפטר ויבחר להילחם מתוך המערכת', כאשר כעת, מגיש 'אזור בחירה' של רשת 13, רביב דרוקר, יוצא למתקפה דווקא נגד נתניהו ואנשיו על רקע תגובותיהם לדבריו של אלשיך, בעוד גם פרשן חדשות 12, מגיש 'פגוש את העיתונות' עמית סגל, מגיב לסערה, כאשר גם איילה חסון וינון מגל חוו את דעתם על אמירתו של המפכ"ל לשעבר.
דרוקר כתב בטוויטר כך: "שוב נתניהו ואנשיו 'נסערים' מאיזו התבטאות שמוכיחה 'תפירת' תיקים. שוב, זה קשקוש. אלשיך אמר בהגינותו את מה שכל שר מהליכוד אמר אז און ואוף רקורד. אפילו מקורביו של נתניהו אמרו לי את זה: אם יהיה כתב אישום, נתניהו יתפטר. לא היה אחד שחשב אחרת באותם ימים. זו הייתה מוסכמה שעליה התבסס כל הדיון הציבורי, אלפי אמירות מזמן אמת אפשר למצוא של אנשים, שאמרו את זה, עיתונאים - גם ימניים - פרשנים, ח"כים, ההנחה הזאת התבססה על בסיס תקדימי העבר ומתוך הנחה שאם שר חייב להתפטר, קל וחומר שראש הממשלה יצטרך להתפטר".
"העובדה שזו הייתה גם ההנחה של אלשיך בזמן אמת, לא מוכיחה דבר על איך התנהלה החקירה ומכיוון שאנחנו יודעים היום בדיוק כל שלב איך היא התגלגלה, אנחנו יודעים להגיד שלא היה שלב אחד בו המשטרה ביצעה פעולה חריגה, אקטיבית במיוחד לקדם את החקירה. ההפך. לא פעם הם היו פסיביים, חיכו, פחדו, לא קיבלו אישור לבצע פעולות חקירה בסיסיות. בטח שבטח שאין שום בדל ראייה שהם קיבלו איזושהי הוראה מהמפכ"ל אלשיך. סתם ספין אכזרי ומכוער שתכליתו האחת היא לקעקע את לגיטימיות המשפט שמתנהל. וצריך להגיד שוב מילה על מי הם מפילים את ה'תפירה'? איש שב"כ, ימני, מתנחל, דתי, הכי רחוק מהמאפיה השמאלנית שאפשר, אחד שנתניהו מינה במו ידיו ושנתניהו הבטיח לו הבטחה לא ממש חוקית שבתום תפקידו יהיה מועמד לראש שב"כ".
 מי שפחות אהב את דבריו של דרוקר, הוא לא אחר מאשר מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, שתקף בחריפות תוך שהוא מצייץ מחדש את דבריו של דרוקר ומגיב: "דרוקר אתה שקרן ושרלטן ואתה בפאניקה הכל מתמוטט, הרייטינג ברצפה פרויקט הדגל צולל למצולות מובי דיק ותבע אותי. אתה שקרן ושרלטן ואני יכול להוכיח אמת דיברתי".
מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, הגיב גם הוא לסערה שנגרמה עקב דבריו של אלשיך אודות משפט נתניהו וכתב בטוויטר כך: "יש מצב שרוני אלשיך פשוט מסמן שהוא רוצה להיות עד מדינה, לקראת ועדת החקירה שתיפתח על תפירת התיקים?".
פרשן חדשות 12, מגיש 'פגוש את העיתונות' לצידו של בן כספית, עמית סגל, כתב: "מה אלשיך לא אמר? שתפרו תיק כדי שנתניהו יתפטר אבל מה הוא כן אמר בפירוש? שההחלטה להגיש אישום התבססה על ההנחה שיתפטר עקב ההגשה, ולפיכך המסקנה היא שאלמלא כן לא בטוח שהיה אישום. לא סתם הוא היה הראשון להציע את סיום המשפט בעסקה מקלה".
מגישת 'שבע' בכאן 11, העיתונאית הוותיקה ואשת התקשורת איילה חסון, התייחסה גם היא לדבריו של אלשיך ובשיחה עם יותם זמרי ונועם פתחי ברדיו גלי ישראל (94FM) כך: "שמעתי את אלשיך, ידענו שיש שיח כזה, אבל אם תפרסמי דבר כזה יגידו שאת ממציאה ונוכלת, אבל הנה בא המפכ"ל לשעבר בעצמו, הוא שטען שהריח כל דבר וקרא כל מילה, כנראה הוא לא קרא כל מילה. האמת שלו היא כמו סכין בלב״.
כזכור, זאת לאחר שהמפכ"ל לשעבר רוני אלשיך התייחס אמש (רביעי) למשפט נתניהו ואמר: "כשהוגשו האישומים נגדו הציפייה הייתה שיתפטר מתפקידו". בריאיון לגלי צה"ל נימק ואמר כי "אף אחד לא יכול היה לנחש שראש הממשלה לא יתפטר ויבחר להילחם מתוך המערכת. אני מכוון את זה למפלגה שנלחמת ולא מבינה שהיא צריכה להגיד ש'לטובת המדינה אנחנו מעמידים איש אחר בראשנו".
אלשיך ציין עוד כי: "כולנו לקחנו בחשבון מה שהוא אמר על אולמרט. לא הייתה שום תכנית להדיח ראש ממשלה מכהן, אף אחד לא צפה מה יכול לקרות כתוצאה מהגשת כתב אישום על פי פרוצדורה חוקית לחלוטין".
 
עוד אמר אלשיך על משפט נתניהו: "זה קצת מניפולטיבי. אף אחד לא אמר לפרקליטות 'אין פה תיק'. אני שמעתי רק את ההדלפה".
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיב לדברי אלשיך ותקף: "אלשיך מודה היום בקולו שניסה לבצע הפיכה שלטונית באמצעות חקירות וכתב אישום. לא אכפת לו מהדמוקרטיה, לא אכפת לו מהחוק, וכל מה שרצה זה רק להדיח ראש ממשלה מכהן שנבחר בבחירות דמוקרטיות, באמצעים לא דמוקרטיים. לא פלא שהם פוחדים כל כך מהרפורמה המשפטית שתיקח את הכוח מהאוליגרכיה ותחזיר אותו סוף סוף לעם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הנשיא קלינטון
    סופיה 06/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבעלת אזרחות אמריקאית וישראלית אני מזכירה לכם את 8 השנים של הנשיא קלינטון, שבהן הוא האשם על ידי הרפובליקאים ונערך לו משפט הדחה מצוץ מהאצבע. הוא לא התפטר. בסופו של דבר הוא יצא זכאי. תקופת נשיאותו היתה תקופה של פריחה וצמיחה כלכלית, הפשיעה דעכה וקופת המדינה היתה מלאה. לא היה גירעון. כדאי ללמוד מזה, שהשתלחות במנהיג שנבחר בבחירות דמוקרטיות ברוב גדול, כדי שהמיעוט, שלא עבר את אחוז החסימה יתיישב בסאונד, מתבררת כחרב פיפיות. ראו הוזהרתם.
    סגור
  • 4.
    דרוקר היקר
    יקי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הבדל גדול בין להגיד "נתניהו יפרוש אם יואשם בתיק שוחד" לבין לתכנן שנתניהו יפרוש אם יואשם בתיק שוחד!!! (דרוקר/אלשיך)
    סגור
  • 3.
    כמה אפשר לסלף?!
    טלי 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה כי השופרות של ביבי קיבלו את אותו דף המסרים. זה כבר נהיה ממש מביך. מה לא ברור במה שאלשיך אמר? - שהעבר והנסיון מלמד אותנו שכנגד כל אישיות ציבורית מכהנת שהוגש כתב אישום - קצב, דרעי, אולמרט ושאר כוכבים- הם התפטרו כדי להתעסק במשפטם. חשבו שכך ינהג נתניהו - הפואנטה שלו הייתה שאף אחד לא שיער בנפשו שהוא יגרור את המדינה ללופ אין סופי וקרע חמור בחברה הישראלית.
    סגור
  • 2.
    לכל דיקטטור בהסטוריה היו ערוצי תקשורת
    Anj 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם לביבי יש ערוץ טלוויזיה שמקדם את מהלכיו הפשיסטיים. כמו תמיד - הצדק ינצח גם כאן . ביבי והערוץ שלו ייעלמו ויזרקו לפח האשפה של ההסטוריה
    סגור
  • 1.
    סגל כל מילה בסלע
    סימה 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערוץ 12 13 שקרים ועוד שקרים
    סגור