תקשורת ומדיה

ינון מגל חוטף: השווה את ההפגנה בנתב"ג לפיגוע המזעזע?

מגיש 'הפטריוטים', ינון מגל, חוטף ביקורות חריפות לאחר ציוץ בו ספק השווה את ההפגנה בנתב"ג לפיגוע הרצחני בשדה התעופה בבריסל. רונן צור זעם: "שיא חדש של הסתה אפלה. פיגוע דאע"ש בבלגיה. 34 הרוגים. עשרות פצועים, 2 ישראלים. כך נראית זירת הפיגוע הנורא. כך בחר מגל לתאר את תוצאות ההפגנה מאמש" 

תום נחום |  1
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
לאחר ההפגנה האגרסיבית אמש (שני) בנתב"ג כמחאה נגד הרפורמה המשפטית, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, נמצא תחת מתקפה לאחר ציוץ שנוי במחלוקת, שככל הנראה היה ציני והומוריסטי, אך בכל זאת השווה את ההפגנה בנתב"ג לפיגוע המשולב המזעזע של דאע"ש בנמל התעופה בבריסל, בירת בלגיה, ב-2016.
רונן צור תקף בחריפות את מגל וכתב: "ינון מגל. הכוכב של הסתה 14 ו-103. אחרי ההמלצה לרסס עיתונאים. אחרי ביזוי חיילי צה"ל בפטריוטים. שיא חדש של הסתה אפלה. פיגוע דאע"ש בבלגיה. 34 הרוגים. עשרות פצועים, 2 ישראלים. כך נראית זירת הפיגוע הנורא. כך בחר מגל לתאר את תוצאות ההפגנה מאמש. גם היום הוא ישדר ברשיון ציבורי".
 
מגיש הפטריוטים, ינון מגל, שכזכור התריע בפני המשטרה על התכנון להפגנה המדוברת בנתב"ג, העלה ציוץ נוסף לטוויטר ובו התמקד דווקא במנהרות הכרמל, כאשר כתב כך תוך שהוא מתייג את משטרת ישראל: "היוש משטרת ישראל יש דיווח שמחאת העליונות הלבנה מתכננת לחסום בבוקר את מנהרות הכרמל".
 
כזכור, מגיש 'הפטריוטים' ינון מגל התייחס קודם לכן להודעה מתוך קבוצת הוואטסאפ של המחאה לפני ההפגנה מחוץ לביתו של שר המשפטים יריב לוין ולטענה שהמשטרה הופתעה: ״הכל ברשת, הכל בקבוצות, המשטרה אומרת שהיא הופתעה מהאירוע, אבל בין אם במשטרה הכירו את ההודעות ולא עשו כלום או באמת לא הכירו את ההודעות והופתעו זה בושה כך או כך. כדאי שהמשטרה תתחיל להתאפס על עצמה, ביום שני הם הודיעו שהם הולכים לחסום את נתב״ג, שימו לב, אם המודיעין של המשטרה שומע אותנו - יום שני, נתב״ג, הם הולכים לחסום את נתב״ג, שימו לב״.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נגמרה הבושה
    ציון 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תתבייש לך ינון מגל עם ההשוואה הבזויה. עד לאן אתה מתכנן לרדת ברמה? הגעת לשיא השפל. עיתונאי, אתה לא! מסית ומדיח ומניפולטור. תלמיד מצטיין של ביבי השקרן! שני מסיתים מרושעים!
    סגור