בארץ

הכאוס בנתב"ג נמשך: המשטרה מפזרת בכוח את המפגינים

מחאה בנתב"ג: מפקד מחוז מרכז, אבי ביטון, הורה לפזר את המחאה המתקיימת בנתב"ג נגד הרפורמה המשפטית. עד כה נעצרו 37 חשודים בהפרות סדר
מערכת ice |  1
נתבג (צילום טוויטר: יריב בן יהודה)
לאחר מספר שעות של מחאה, מפקד מחוז מרכז, אבי ביטון, הורה לפזר את ההפגנה ואת שיבושי התנועה בנתב"ג. המשטרה עצרה עד כה 37 חשודים בהפרות סדר. מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי: "התכוננו ונערכנו ביחד עם המארגנים. 
היה תיאום על המיקום, לצערי חלק לא קטן נכנס לתוך הטרמינל, התיישב והפר את הסדר הציבורי ואת הסיכום. נאלצנו להוציא אותם כדי לשמור על הסדר. לא הייתה אלימות מצידנו, אין להם שום מנדט להפר את הסדר".
 
אירוע מלחיץ התרחש כאשר בזמן חסימות הכבישים של המוחים, מטוס של חברת אוסטריאן שהיה בדרכו לישראל, דיווח על עשן שיוצא מתא הטייס, המטוס נחת בסופו של דבר בקפריסין. 
כזכור, המוחים הגיעו שעה מוקדם מהצפוי אל טרמינל 3. כזכור, המשטרה תחמה אזור להפגנה בטרמינל 1 שיכול להכיל כ-1,000 איש. המשטרה במאמצים למנוע מהמוחים להיכנס אל תוך טרמינל 3.
על פי ציטוט שמובא מ-N12, מארגי המחאה התייחסו למבצע "בית וגן" ואמרו: "אין לנו ברירה אלא להשמיע קול ולהמשיך למחות, גם ביום מתוח זה". לפני דקות ספורות הגיעה מכתזית אל תוך נתב"ג על מנת לפזר את המפגינים. על פי ההערכות, צפויים לטוס היום מעל 90,000 נוסעים, נתון שמהווה אתגר משמעותי לכוחות המשטרה בשדה ולעובדי שדה התעופה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי כל מי שחושב שיש לו סיבה ראויה והכי חשובה מבחינתו
    Mtlk 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי כל מי שחושב שיש לו הסיבה הכי חשובה בעולם יתחיל לחסום נמלים.שדות תעופה.ומחר גם בתי חולים.כי הרי זה הכי חשוב.
    סגור