בעולם

גאווה ישראלית: זו החברה שנכנסה לרשימה היוקרתית של מגזין TIME

ODDITY היא פלטפורמה טכנולוגית בתחום ה-DTC שמגדירה מחדש את שוק הביוטי והוולנס העולמי, וחברת האם של החברות IL MAKIAGE ו-SpoiledChild. החברה מפתחת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית אשר מחברת בין צרכנים לבין מוצרי ביוטי ו-wellness ע"י אבחנה והתאמה פרסונאלית אונליין
מערכת ice | 
אורן הולצמן (צילום יחצ)
מגזין "טיים" היוקרתי פרסם היום (שני) את אחת הרשימות החשובות והנוצצות ביותר - רשימת 100 החברות המשפיעות ביותר בעולם ומי שנכנסה אליה היא חברת ODDITY הישראלית. ברשימה המבוקשת של המגזין הנחשב ניתן למצוא חברות כמו Open Ai, Nvidia, SpaceXm ועוד.
ODDITY היא פלטפורמה טכנולוגית בתחום ה-DTC שמגדירה מחדש את שוק הביוטי והוולנס העולמי, וחברת האם של החברות IL MAKIAGE ו-SpoiledChild. החברה מפתחת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית אשר מחברת בין צרכנים לבין מוצרי ביוטי ו-wellness ע"י אבחנה והתאמה פרסונאלית אונליין. לחברה למעלה מ-40 מיליון משתמשים בפלטפורמה המקוונת אותה פיתחה.
 
ODDITY היא אחת מחברות האונליין הצומחות ביותר בארה״ב, הצפויה להגיע השנה להכנסות שנתיות של 500 מיליון דולר. זה מספר שנים שהחברה מפגינה צמיחה מואצת ועקבית וכן רווחיות מתמשכת. לחברה משרדים בניו יורק ובתל אביב והזרוע הטכנולוגית של החברה מהווה למעלה מ-40% ממצבת עובדיה.
אפרופו IL MAKIAGE, החברה הכריזה לאחרונה על השקת חנות קונספט חדשה בתל אביב, אשר נבנתה בקניון עופר רחובות בעיצוב חדשני וחכם, המאפשר לשלב אזורים אישיים לאיפור לצד חללים משותפים לסדנאות איפור קבוצתיות חווייתיות, אירועים וחווית קניה ייחודית, בחלל אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה