תקשורת ומדיה

ינון מגל מתפוצץ על בן כספית: "טוחן לי במוח"

בן כספית טען ב'פגוש את העיתונות' כי הודעתם של השופטים במשפט נתניהו בנוגע להמלצתם לתביעה לרדת מסעיף השוחד היא 'פיגוע' ערב עדות מילצ'ן: "יכולה להיות אפילו שיבוש, שיבוש של המשפט". ינון מגל תקף: "במשך שנים טוחן לי במוח שהוא "יקבל כל החלטה של בית המשפט" אך כשהשופטים רומזים מה יחליטו וזה לא לרוחו, אז הם עשו "פיגוע" שלא לומר "שיבוש" מהלכי משפט, קומדיה"
תום נחום | 
ינון מגל בתכנית 'הפטריוטים' (צילום ערוץ 14)
ינון מגל עומד במילה שלו. אחרי ששוחחו השבוע ינון מגל וחיים לוינסון שוחחו עם אייל נווה, בוגר סיירת מטכ”ל וממובילי מחאת המילואימניקים, בתוכניתם ב-103FM, כאשר לא רק שהטונים עלו, אלא הגיעו לאיום בתביעה, כעת מגיעה הפעולה של המגיש. בתוך כך, מגל גם יצא למתקפה נגד בן כספית, שטען שהשופטים במשפט נתניהו עשו 'פיגוע' וחטף משותפו לשידור ב-103FM.
כספית טען במהלך 'פגוש את העיתונות' נגד השופטים במשפט נתניהו כך: "עצם זה שהם עשו את האירוע הזה, את 'הפיגוע' הזה, לדברי רבים, ערב העדות של מילצ'ן, היא יכולה להיות אפילו שיבוש, שיבוש של המשפט", מגל התפוצץ ותקף בטוויטר: "במשך שנים בן כספית טוחן לי במוח שהוא "יקבל כל החלטה של בית המשפט" אך כשהשופטים רומזים מה יחליטו וזה לא לרוחו, אז הם עשו "פיגוע" שלא לומר "שיבוש" מהלכי משפט. ואלה מפגינים "למען דמוקרטיה וחירות בית המשפט" קומדיה".
 
כספית ענה לציוץ של מגל וכתב: "הסטנדאפיסט מתקשה להבין, אז אסביר: אקבל כל החלטה של בית המשפט, כפי שנהוג במדינה דמוקרטית. זה לא יפגע בזכותי לבקר את בית המשפט. יש שופטים בירושלים. זכותי לחשוב שהם טועים, אבל פסיקתם סופית ומוחלטת. זה המינון הנכון, במקום למוטט מדינה שלמה על תיאוריות קונספירציה הזויות ומשיחיות מופרעת. ולא, אין קונספירציה. לא תפרו תיקים ולא קנו שופטים. עכשיו זה מובן יותר?".
 
באשר לשיחה המדוברת ב-103FM מגל עדכן: "אייל נווה מ"אחים לנשק" אמר לי השבוע (כבר פעם שניה) ש"השתמטתי ממילואים" עכשיו תראו, בדר"כ אין לי כח לבתי משפט, גם כשאני יודע שאזכה וארוויח כסף, אבל הבנתי שהוא מפיץ את הראיון וטוען שהורדתי אותו משידור "כי יש לי מה להסתיר". אז עתידות: בקרוב הוא גם יתנצל וגם ישלם לי כסף. אעדכן".
 
כזכור, בשיחה ב-103FM נאמר: “אתה מכיר את זה שבאים הביתה למישהו כשהוא אוכל עם הילדים שלו ושולפים אותו? מספרים סיפורים ואחרי שעתיים משחררים אותו? זה קרה?”, אמר נווה. מגל השיב: “לא, לא קרה מעולם שעיכבו בן אדם לחקירה, רק את השמאלני הזה זו פעם ראשונה”.
 
נווה ענה: “אתה צודק, הנה משטרת המחשבות, משטרת בן גביר הגיעה ופשוט שולפים אנשים. בן גביר, שבוכה עכשיו בתקשורת שאם זו הייתה הפגנת ימין, שישה עצורים כרגע, לוחמים, אמיצים, עצורים. אתמול שרפו פחים בירושלים בפרעות נוראיות, לא שמעתם על זה, לא קרה, לא התרחש. כרגע המשטרה, אין מפכ”ל. תיקח את השבוע. אתה מדבר באוויר, אתה לא קורא את החוק, בוא נראה כמה עצרו בלה פמיליה וכמה יש בבוקר? ברור שיש אכיפה בררנית. אין מפכ”ל, כולם מתחנפים עכשיו לבן גביר”.
“הזייה”, אמר מגל – ונווה טען: “כשלא נוח לך אתה קורא לי הזיה. ינון, בוא למילואים. אתה השתמטת ממילואים בגיל 30. לא יפה ינון”. מגל זעם והכריז: “אם לא תחזור בך אני אתבע אותך”.
 
@user408525838062 אייל נווה טוען שינון השתמט ממילואים,ינון מגל איים בתביעה #ינוןוהשני #ינוןמגל #מילואים #תביעה ♬ צליל מקורי - "ינון והשני"
השיח סביב שירות המילואים של ינון מגל לא הפסיק, והסלים את השיחה: “אנחנו מאותה יחידה, אני יודע בדיוק מתי התחלת להשתמט. ינון, לא סיימת את שירות המילואים שלך כמו בחוק, השתמטת ממילואים”.
מגל תקף: “אני אתבע אותך. חוצפן, איזה אפס. תחזור בך. שיחררו אותי ממילואים”. “אם היחידה שיחררה אותו אתה לא יכול להגיד שהוא משתמט”, ניסה לוינסון להוריד את הלהבות, ללא הצלחה. מגל הוסיף לתקוף את נווה: “אתה פשוט בן אדם עלוב, טיפש, שמתעסק בדברים שהוא לא מבין בהם. באותה רמה אתה מתעסק בחוקים שאתה לא מבין בהם. אתה כולך הסתה”.
נווה סירב לשקוט וטען: “אתה לא מכיר את החוק, לא קראת אותו. מה שנתנו לך זה דף המסרים שנתנו לך”.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה