תקשורת ומדיה

ינון מגל בשוק: למה אילון מאסק שלח לו קקי?

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, סבל מתקלה טכנית בחשבון הטוויטר שלו ולא יכל לצייץ, כאשר לאחר שפנה לתמיכה הטכנית של טוויטר, קיבל בחזרה מייל ובו אימוג'י קקי: "בתגובה קיבלתי אימוג'י של צואה. מה???"
מערכת ice |  3
הפטריוטים (צילום מסך ערוץ 14)
על רקע אופי הדיווחים סביב משפט נתניהו בחדשות 12 וחדשות 13, אותם הוא מכנה 'ערוצי התבהלה' באופן קבוע, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, עולה פעם נוספת להתקפה נגד המתחרים, כאשר כתב נגדם בטוויטר כך: "כל הפושים והכותרות של ערוצי התבהלה מהמשפט הם נגד נתניהו ובעד התביעה. ואח"כ אנשים לא מבינים איך זה שהתיקים קורסים, הרי סיפרו להם סיפור אחר לגמרי.. כך קרה גם עם אוסלו, ההתנתקות, הקמפיין לירידה מהגולן, "שוד הגז", החיסונים ועוד ועוד.. אל תאמינו להם! זו תעמולה על מלא!".
 כל זאת מגיע אחרי דרמה לא פשוטה בטוויטר, כאשר מגל 'נעלם', ולאחר כמה שעות התבררה הסיבה, כאשר מחשבון טוויטר בשם צבי חיון עלה הציוץ הבא: "היי כולם זה ינון מגל בעקבות תקלה טכנית בחשבון הטוויטר שלי אני לא מצליח לצייץ עם העוקבים סליחה מטופל".
אז אומנם התקלה סודרה בהמשך ומגל חזר לחשבון הטוויטר הרגיל שלו, אך לא לפני שחשף כי שלח מייל לתמיכה התכנית של טוויטר - וקיבל מהרשת החברתית של אילון מאסק תגובה הזויה במיוחד - אימוג'י קקי: "היי זה ינון מגל לא יאמן יש לי בעיה בטוויטר שאני לא מצליח לצייץ, אז שלחתי מייל לכתובת של העיתונות (press) של טוויטר. בתגובה קיבלתי אימוג'י של צואה. מה???".
 
בתוך כך, על רקע החלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו להודיע כי יחזור בכל הכוח לחקיקה חד צדדית להעברת חוקי הרפורמה במערכת המשפט, זאת למרות שבועות ארוכים של מחאה נגד הממשלה ונגד הרפורמה, אותה החלו לכנות 'ההפיכה המשפטית', בוועדת חוק, חוקה ומשפט של הכנסת נרשם ביום ראשון דיון סוער בסוגיה, כאשר חברת הכנסת מיכל שיר ממפלגת 'יש עתיד' של יאיר לפיד, זעקה ותקפה את חברי הכנסת מהממשלה, תוך דגש על יו"ר הוועדה, ח"כ שמחה רוטמן.
שיר זעמה ואמרה: "סטירת הלחי שאתם חושבים שקיבלתם היא כלום, כאין וכאפס לעומת מה שיהיה. הציבור הישראלי ישרוף את רחובות מדינת ישראל לפני שאתם תצליחו להעביר פה סעיף מהחוקים שאתם רוצים להעביר פה של ההפיכה השלטונית שתוביל אותנו כאן לדיקטטורה, כי זה לא יקרה נקודה".
 
ינון מגל הגיב במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ עכשיו 14 לדבריה של שיר ותקף: "מה היא רוצה? בושה. היא מבלבלת את המוח על החוקים האלה, אבל זה בכלל במצע של ׳יש עתיד׳ צמצום עילת הסבירות, ואת מדברת בהתלהבות כזאת, אוי אוי אוי. בושה". בקהל הגיבו לדבריו של מגל והצטרפו למתקפה שלו נגד ח"כ מיכל שיר בצעקות החלו 'בושה, בושה, בושה' באולפן, כחיקוי לועג לקריאות המפגינים נגד הרפורמה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חח כאילו זה אייטם ..
    חח 06/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו התגובה האוטומטית כשיוצרים קשר עם הכתובת העיתונאית של טוויטר. לא חדש.
    סגור
  • 2.
    כל אחד מקבל מה שמגיע לו
    ???????? 06/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עם התנסחות מתנשאת כמו זו של מגל, זה בול מה שמגיע לו ????
    סגור
  • 1.
    הקקי מתאים בול למגל עבריין המין (ל"ת)
    בן בסט 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור