רכילות עסקית

שרי אריסון עושה את המיליון הראשון שלה: "איזה מרגש"

אחת הנשים העשירות בישראל שיתפה"הגעתי למיליון עוקבים, איזה מרגש… אז אני רוצה לאחל לכם בריאות טובה, משפחתיות טובה, שמחה בלב, הגשמה ושפע ובואו ביחד נצמיח, נעצים ונהדהד הלאה לכל המעגלים של כולנו את כל הטוב שאנחנו רואים כאן בדף הפייסבוק שלי: את הפרגון, את הכבוד, את השיח המרומם. זה בידיים של כולנו"
מערכת ice | 
שרי אריסון (צילום יוסי זליגר פלאש 90)
המיליארדרית הישראלית, והבעלים של קובצת אריסון, אשת העסקים שרי אריסון, משתפת את קהל עוקביה בהישג ענק בדף הפייסבוק שלה, אחרי שהקדישה הרבה יותר תשומת לב לקשר עם עוקביה בחודשים האחרונים.
אריסון כתבה: "הגעתי למיליון עוקבים, איזה מרגש… אז אני רוצה לאחל לכם בריאות טובה, משפחתיות טובה, שמחה בלב, הגשמה ושפע ובואו ביחד נצמיח, נעצים ונהדהד הלאה לכל המעגלים של כולנו את כל הטוב שאנחנו רואים כאן בדף הפייסבוק שלי: את הפרגון, את הכבוד, את השיח המרומם. זה בידיים של כולנו".
רק לאחרונה חשפה אריסון חלק ממעשיה בהם היא הייתה פורצת דרך בתחומים רבים שהשפעתם ניכרת בחברה הישראלית ובעולם. לדברי הפילנתרופית: "תמיד האמנתי בליזום ולעשות ולא לדבר על זה, כי העשייה הייתה מה שחשוב בעיני. אבל היום, כשאני מסתכלת לאחור אני מופתעת שלא כולם יודעים על כך. אבל למה שידעו? הרי לא סיפרתי, לא שיתפתי".
"באמצעות הקרן המשפחתית על-שם תד אריסון, אנו תורמים לשינוי פני החברה במגוון תחומים, דוגמה אחת מיני רבות: מגדל האישפוז באיכילוב, שינה את סטנדרט האישפוז במדינת ישראל. הקמתי את ארגון "מתן" כדי לרתום את הקהילה העסקית לנתינה בקהילה, דבר שכמעט ולא היה עד אז ושינה את פני הנתינה בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה