כסף וצרכנות
שטראוס בבשורה ללקוחות: המוצר החדש יעלה 17 שקלים בלבד
המותג "קפה עלית" מבית שטראוס יוצא בבשורה משמחת עבור חובבי המשקה החם ומשיק מוצר חדש בעלות של 17 שקלים בלבד | כל הפרטים
קפה עלית של שטראוס בבשורה לחובבי הקפה: המותג הישראלי משיק את קפסולות נאפולי בדרגת חוזק 13 - תערובת אספרסו עוצמתית בהשראת קליה איטלקית, המיועדת לחובבי הטעמים המרירים והארומטיים.
קפסולות נאפולי מציעות חוויית קפה איטלקית אותנטית עם קלייה כהה בסגנון נאפוליטני, המשלבת פולי רובוסטה מאסיה עם ערביקה מאמריקה הדרומית. בעקבות המהלך הזה, נאפולי מצטרפת לסדרת ה"איטלקיות" של קפה עלית לצד קפסולות רומא ומילאנו.
.jpg)
(צילום: סטודיו שטראוס)
ב"קפה עלית", מותג הקפסולות המוביל ברשתות השיווק, מספרים כי הפולים מגיעים ממדינות גידול הקפה הטובות בעולם, ומביאים חוויית שתייה מהנה. באתר הרשמי של המותג "קפה עלית", צוין כי המוצר החדש יעלה לכם 17 שקלים בלבד ל-50 גרם.

צילום מסך מהאתר הרשמי של "קפה עלית"
כאמור, "קפה עלית" משמש כאחד ממותגי העל של הענקית שטראוס, חברת המזון והמשקאות הבינאלומית שפעילה למעלה מ-80 שנה. החברה נוסדה בשנת 1939 וכיו היא פועלת ביותר מ-20 מדינות ברחבי העולם.
כזכור, בחודש מאי האחרון קבוצת שטראוס פרסמה את הדו"חות הכספיים שלה לרבעון השני של שנת 2025. על פי הממצאים, ההכנסות זינקו ביותר מ-15% והרווח הנקי הגיע לכ-73 מיליון שקלים, המהווים 2.4% מהמכירות.
בקטגוריית תענוג והנאה (קפה ישראל), הכנסות החברה הסתכמו ב-260 מיליון שקלים, זינוק של כ-19.4%. הרווח התפעולי עמד על 41 מיליון שקלים, צמיחה של כ-15.5%. הדו"ח הרבעוני הציג כי שטראוס קפה בינלאומי הראה צמיחה של 45.4% במהלך הרבעון הראשון של שנת 2025.
עוד ב-
במקביל, שהמותג סיים את הרבעון עם הכנסות של כ-1.4 מיליארד שקל, זינוק של כ-45.4%. עוד נודע, כי החברה הישראלית סיימה עם רווח תפעולי של 55 מיליון שקלים ושיעור רווח תפעולי של 3.9%.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



