מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אמיר דדון מזנק עד לפסגה

אמיר דדון מזנק לפסגה עם צאת השיר החדש שלו "מעגל החיים". דדון היה בשבוע שעבר במקום ה-16, כעת הוא מתייצב במקום הראשון עם 188 השמעות
מערכת ice | 
אמיר דדון (צילום אינסטגרם amirdadon)
דירוג תחנות הרדיו השבועי בסימן של מהפכה בצמרת - אושר כהן יורד למקום השני עם השיר "אהבה" עם 188 השמעות, "מעגל החיים" של אמיר דדון הדיח אותו וכבש את המקום הראשון השבוע עם 194 השמעות. עדיין במקום השלישי, "לאהוב אותך כל יום" של עדן חסון ודולי ופן עם 132 השמעות.
"הוויסקי והיין" של ליאור נרקיס יורד למקום הרביעי עם 102 השמעות ו"רגל על רגל" של שירי מימון סוגר את החמישיה לאחר שהדיח את "ילד מטריה".
 
בשירים המובילים בדירוג הבינלאומי RUSH של TROYE SIVAN מזנק למקום הראשון עם 47 השמעות. DANCE THE NIGHT של DUA LIPA עולה מקום אחד למקום השני עם 46 השמעות בסך הכול. VAMPIRE של OLIVIA RODRIGO יורד בשתי מקומות ומתייצב במקום השלישי עם 38 השמעות. 
FLOWERS של מיילי סיירוס ו-CALM DOWN של REMA וסלינה גומז סוגרים את הרשימה עם 38 השמעות ו-26 השמעות, בהתאמה.
אייל גולן ממשיך להוביל בפסגה עם 482 השמעות לכלל שיריו השבוע, מיד אחריו עדן חסון עם 424 האזנות, עומר אדם עם 367 השמעות. אושר כהן מזנק מהמקום השישי ישירות אל המקום הרביעי עם 360 השמעות ומשה פרץ סוגר את הרשימה עם 345 השמעות השבוע.
בגזרת האמנים הבינלאומיים DUA LIPA שומרת על המקום הראשון עם 120 השמעות השבוע, דיוויד גואטה מזנק למקום השני מהמקום הרביעי עם 103 השמעות, והביטלס בקאמבק מיוחד שומרים על כוחם במקום השלישי עם 91 השמעות השבוע.
אד שירן עולה למקום הרביעי עם 89 האזנות וקולדפליי סוגרים את הרשימה עם 84 השמעות לאחר שעלו מהמקום השביעי ברשימה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה