תקשורת ומדיה

ערוץ 14 והפטריוטים בחיזוק משמעותי: זה המצטרף החדש לינון מגל

ינון מגל חשף את הפאנליסט החדש שיצטרף הערב ל'הפטריוטים' בערוץ 14 - שוער נבחרת ישראל לשעבר דודו אוואט. וגם: ההפתעה הנוספת שצפויה בשידור
תום נחום |  1
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
אחרי סערת דבריו של עו"ד ארי שמאי, שקרא במהלך תוכנית 'הפטריוטים' לפני כשבועיים וחצי לשחרורו של יגאל עמיר, רוצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל, באמירה שהציתה סערה גדולה, גרמה להדחתו של שמאי מהערוץ, לחרם מפרסמים נגד ערוץ 14 בהובלת שטראוס, לחרם נגדי שהוביל ינון מגל נגד שטראוס וכמו כן, לגל משמעותי של צירוף פאנליסטים חדשים ל'הפטריוטים', ינון מגל חשף היום (שלישי) את הפאנליסט החדש שיצטרף לתוכנית - ומדובר בשם נוצץ במיוחד.
בעוד מגל כבר הבטיח כי הערב (שלישי) התוכנית תכלול הפתעה משמעותית במיוחד - הוא חשף גם את השם הנוצץ שיצטרף היום לפאנל בתוכנית - לא אחר מאשר שוער נבחרת ישראל לשעבר, דודו אוואט, שיתפוס מקום מסביב לשולחן וידוע כאדם שלא חושש לשתף בדעותיו הפוליטיות ברשתות החברתיות ובכל פורום אחר שמאפשר לו להשמיע את עמדותיו.
 
בציוץ שהעלה מגל בנושא נכתב: "דודו אוואט מגיע לפטריוטים, וגם דבר נוסף עומד להשתנות...הערב - 20:45, עכשיו 14", לצד ההודעה, כתב מגל: "וזה עוד לפני ההפתעה שהבטחתי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תחזקו את מגל במישהו שלא יתחרה בו בדברי שטות והבל. (ל"ת)
    אורח 08/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור