תקשורת ומדיה

ערוץ 14 במהלך מפתיע: זה הפאנליסט החדש של 'הפטריוטים'

ללא ינון מגל שנעדר משידור, 'הפטריוטים' של ערוץ 14, בהגשת איתמר פליישמן, הציגו פאנליסט חדש ומפתיע - מנדי רבינוביץ', מנהל בית בירם, החטיבה העליונה של בית הספר הריאלי בחיפה: "כאיש חינוך אני רוצה לצאת נגד התיוגים, נגד החרמות ונגד הביטולים, מנסה לייצר חיבורים בין הקבוצות השונות בארץ ואני מקווה שגם כאן אצליח לעשות את זה"
תום נחום |  2
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
ללא ינון מגל שנעדר מהשידור אמש (שבת), 'הפטריוטים' של ערוץ 14 רשמו נתון רייטינג חלש באופן יחסי להצלחות התקופה האחרונה בתוכנית אותה הגיש במקומו של מגל הפאנליסט איתמר פליישמן, כאשר התוכנית סיפקה נתון פושר של 4.6% רייטינג בלבד עם 120 אלף צופים - הרחק מ'רוקדים עם כוכבים' של קשת 12 שרשמה נתון מרשים של 16.8% רייטינג עם 455 אלף צופים ו'האח הגדול' של רשת 13, שלמרות ההדחה המשולשת והדרמטית, הסתפקה בנתון של 15.5% עם 445 אלף צופים. עם זאת, 'הפטריוטים' עדיין נשארו מעל 'המרדף' בכאן 11 שסיפק 3.4% ו-88 אלף צופים - כאשר למרות הנתון הדל, בערוץ 14 נחשף אמש גם פאנליסט חדש שתפס את כיסא 'השמאלן התורן'.
פליישמן הציג את הפאנליסט החדש - מנדי רבינוביץ', מנהל בית בירם, החטיבה העליונה של בית הספר הריאלי בחיפה, והציג אותו: "יש לנו שמאלני חדש, לא היה כאן עדיין, אני מודה שהכרתי אותו עכשיו פה רק מאחורי הקלעים, איש נעים ונחמד ונשמע עליו עכשיו יותר, מנדי רבינוביץ' שלום לך". רבינוביץ' התייחס להצטרפותו לתוכנית ואמר: "שלום, האמת שאחת הסיבות שבאתי לכאן היא כדי לצאת נגד תרבות התיוגים - 'הפונדמנטליסט', 'האנרכיסט', אני לא שמאלני, אני איש חינוך מחיפה והגעתי לכאן אחרי הרבה שיחות עם אנשי חינוך וגם בדרך לכאן, אני יוצא נגד התיוגים".
 
פליישמן שאל: "אבל מה הבעיה בלהיות שמאלני? אנחנו לא אומרים את זה כגנאי", רבינוביץ' ענה: "לי אין שום בעיה, מיטב חבריי כמו שאומרים, אבל אני לא שמאלני, אני רק חושב שהדבר המרכזי שחשוב לי להגיד כאן הוא שאני רוצה לצאת נגד התיוגים, נגד החרמות ונגד הביטולים ואני מקווה שבמהלך הדיון כאן אוכל להביע את דעתי ולתת את קולם של אנשי החינוך שחסר בשיח היום".
"אני נולדתי וגדלתי בחיפה, העיר היפה בישראל בעיניי. כיום אני תושב קדימה וחוזר לגור בחיפה בימים הקרובים. אני איש חינוך כבר 25 שנה, ניהלתי בתי ספר שונים וכיום מנהל את התיכון הריאלי בחיפה, אבל כאן אני מייצג רק את עצמי ולא את בית הספר. אני מאמין גדול שתפקידו של החינוך בעת הזו היא לייצר יותר גשרים ולהתחפר פחות בשוחות ובאתי להשמיע את הקול הזה וזה מה שאני עושה רוב חיי, מנסה לייצר חיבורים בין הקבוצות השונות בארץ ואני מקווה שגם כאן אצליח לעשות את זה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פאנליסט 14
    מוס 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנדי מקווה שיעיפו אותך מבית בירם,ליכלכת ופגעת בכבוד ביה"ס הריאלי.
    סגור
  • 1.
    יפה
    מירי 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לו שהגיע לתוכנית. בכל זאת סוג האנשים שמקיפים אותו אינם מהימין ...צפיתי בו הוא השתדל לדבר במתינות ולנסות לחבר . אם היו עוד כמוהו במחנה שלו אולי היה ניתן לתקן משהו. למרות שהקילקול שהשמאל עשה ועדיין עושה הוא משהו שאין לו מחילה.אין לו כפרה.זה חילול הקודש לעורר כזו מחלוקת בעם ישראל . על זה נאמר בפרקי אבות :כל המחטיא את הרבים אין לו חלק לעולם הבא !!!! זה מישפט מצמרר ומפחיד !!
    סגור