תקשורת ומדיה

הבן של אייל ברקוביץ' בסולחה מפתיעה עם כוכב הפטריוטים

כחודש לאחר שספק איחל לו מוות, ליאור ברקוביץ', בנו של אייל ברקוביץ', נתקל במסעדה בירושלים בפאנליסט 'הפטריוטים' יותם זמרי ולאחר מספר דקות מתוחות השניים יישרו את ההדורים: "אני ויותם דיברנו, לחצנו ידיים ואיחלנו בריאות אחד לשני"
תום נחום |  3
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
כחודש לאחר עימות הטוויטר המרתק ביניהם, במסגרתו בנו של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', ספק איחל למותו של כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי, ביום שישי האחרון הגיעה הסולחה הגדולה כאשר השניים נתקלו במקרה זה בזה במסעדה בה ישבו בירושלים.
ברקוביץ' ג'וניור עדכן וכתב: "אני ויותם זמרי באותה מסעדה בירושלים. החלפנו מבטים, לא אמרנו שלום, עדיין מלא אגו. ההמשך יבוא". וההמשך אכן הגיע אחרי לא יותר מדי זמן, ואיתו גם הבשורה על הסולחה: "עדכון חי. אני ויותם דיברנו, לחצנו ידיים ואיחלנו בריאות אחד לשני שבת שלום".
 
כזכור, אחרי שהאקט החריג של אביו, לשלוף במהלך שידור בקשת 12 ביום שישי האחרון בתוכנית אופירה וברקוביץ' שלט ובו כתוב באנגלית 'ביידן, תציל אותנו', שגרם לסערה גדולה ברשת וכמו כן, גם גרר גל תגובות מצד גורמים רבים בתקשורת, בנו של אייל ברקוביץ'ליאור ברקוביץ', יצא לפני כחודש למתקפה חריגה וספק איחל מוות לפאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יותם זמרי.
 
לאחר הדיווחים על השיחה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא ארצות הברית ג'ו ביידן, שכללה גם הזמנה לפגישה קרובה בארה"ב, זמרי כתב כך: "ביידן צפוי לדבר היום עם נתניהו על הרפורמה. ביבי, שיהיה ברור שאני מעדיף למות מלהיכנע לדרישה של אופירה וברקו", כאשר בנו של אייל ברקוביץ', ליאור ברקוביץ', הגיב בזעם: "לא מאחל לאף בן אדם בעולם למות אבל זאת לא תהיה אבדה גדולה אם תלך". זמרי השתעשע, צייץ מחדש את צילום ההתכתבות המדוברת וכתב: "הבן מעריץ", בצירוף אימוג'י עם לבבות בעיניים.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ליאור סמרטוטביץ
    משה 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איין לך בושה לאן הגעת ירשת את זה מאדם קטן בגוף גדול לאחל ליהודי חמוד למות לאן הגעת זו כבר הפרעה נפשית צריך לאשפז אותך בגן החיות
    סגור
  • 1.
    ילד דוחה. ילד שמנת שחי על חשבון אבא שלו כי אתה כלומניק
    סימה 08/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עלוב כמו אביך
    סגור
  • העיקר
    דן1 08/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר שיותם וינון הם משכמם ומעלה שני עלובי נפש!
    סגור