תקשורת ומדיה

כתב ערוץ 14 נשבר והצהיר: "תשה נפשי"

אחרי שהכחיש את הדיווח באתר 'העין השביעית' על כך שייאלץ להתנצל ולפצות ב-18 אלף שקל את איש השב"כ לשעבר שהפגין מחוץ לביתה של ד"ר שרון אלרעי-פרייס במסגרת הפגנות מתנגדי החיסונים בתקופת הקורונה, כתב ערוץ 14, נתי לנגרמן, חושף את המתקפה נגדו: "מתנגדי החיסונים חזרו להכפיש את עבדכם הנאמן: תחילה טענו שלא עשיתי צבא, שאני ״ילד כאפות״, שההורים שלי לא רוצים אותי ושאני מכוער וטיפש. תשה נפשי"
מערכת ice | 
ערוץ 14 (צילום מסך)
אתר 'העין השביעית' פרסם אמש (שבת) ידיעה ובה נטען כי כתב ערוץ עכשיו 14 ושליח הערוץ לאירופה, נתי לנגרמן, יתנצל וייאלץ לפצות את איש השב"כ לשעבר, דוד ממם-מישר, שתבע אותו, בסכום של כ-18 אלף שקל, זאת לאחר שלנגרמן תקף את ממם-מישר, שהפגין מחוץ לביתה של ראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרעי-פרייס, על רקע מדיניות הקורונה של הממשלה. בהמשך, לאחר שיצא נגד הפרסום וטען שמדובר ב'אייטם שקרי', לנגרמן חשף את המתקפה שהוא סופג מצד מתנגדי חיסונים.
לנגרמן כתב על המתקפה נגדו כך: "אחרי הפוגה בת כמה חודשים, מתנגדי החיסונים חזרו להכפיש את עבדכם הנאמן: תחילה טענו שלא עשיתי צבא, שאני ״ילד כאפות״, שההורים שלי לא רוצים אותי (מאיפה הם גילו באיזה סטטוס התגייסתי?), שלא התחסנתי, שאני מכוער וטיפש - וכעת ממחזרים עלילה שקרית בנוגע לכספים שאני חייב (?). תשה נפשי".
באותו ציוץ מדובר לפני כשנה כתב לנגרמן כך על דוד ממם-מישר, ציוץ בעקבותיו הגיעה גם התביעה המדוברת נגד לנגרמן: "שב"כ: לא מכירים את מר מישר, לא עבד אצלנו. משטרה: מר מישר עוכב לאחר שהשתולל, קילל ואיים מחוץ לביתה של ד"ר אלרעי פרייס".
 
עם זאת, לנגרמן הכחיש פרטים נרחבים בדיווח וכתב בטוויטר כך: "שמח להצטרף באופן רשמי למשפחת העיתונות הישראלית עם פרסום האייטם השקרי הראשון אודותיי בבלוג ״העין השביעית״. בין היתר טען הכותב כי נכחתי בבית משפט השלום באשדוד, אבל הנה אני כאן - בפריז! כמקובל, איש מצוות האתר לא פנה אליי לקבל תגובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה