תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג חוטפים: "הכי מביכים ושטחיים בטלוויזיה"

מגיש התכנית אופירה וברקוביץ' בקשת 12 שוב גרם לסערה גדולה ברשת, כאשר ממש בתחילת התוכנית ביום שישי, ברקוביץ' הניף כרזה הכיתוב באנגלית "ביידן, תציל אותנו", מה שלא עבר חלק בגרון של מני אסייג, שתקף בחריפות: "באיזו תקופה מטורללת אנחנו חיים. שני המגישים הכי מביכים ושטחיים בטלוויזיה, שמשמשים כרגע את השמאל ממש מזמינים סנקציות על ישראל, אבל הם לא מבינים את זה"
מערכת ice |  3
אייל ברקוביץ ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אייל ברקוביץ' שוב מייצר כותרות. בהמשך לאמירות הקשות שלו נגד הממשלה ונגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מגיש התכנית 'אופירה וברקוביץ' בקשת 12 שוב גרם לסערה גדולה ברשת, כאשר ממש בתחילת תכניתו ביום שישי, הניף כרזה הכיתוב באנגלית "ביידן, תציל אותנו". 
חלק מהגולשים, בעיקר אלו התומכים בהפגנות נגד הרפורמה במערכת המשפט, כתו בו: "ברקו מחכים לך מחר בקפלן. תבוא עם השלט".  עוד מפגינה חיבקה את דבריו עם מספר לבבות וכתבה: "ברקו מניף את השלט". עם זאת, מי שהרבה פחות אהב את המהלך של ברקוביץ' הוא איש הימין, יוצר 'שנות ה-80' ואחיו של שלום אסייג, מני אסייג, שתקף את אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בחריפות.
 
מני אסייג העלה ציוץ לצד תמונתם של ברקוביץ' ואופירה אסייג עם השלט וכתב: "אין כמו התמונה הזו להמחיש באיזו תקופה מטורללת אנחנו חיים. שני המגישים הכי מביכים ושטחיים בטלוויזיה, שמשמשים כרגע את השמאל, קוראים לנשיא הפרוגרסיבי, הכי מביך ולא כשיר שידעה האומה האמריקאית, להציל את ישראל, מן הסתם מהימין. הם ממש מזמינים סנקציות על ישראל, אבל הם לא מבינים את זה".
 
גם ליאור, בנו של אייל ברקוביץ', כמובן צידד באביו, כשכתב: "כמה אתה גאון אבא, שבת שלום לעם ישראל". עוד הוסיף בציוץ נוסף: "יושבים אחרי הארוחה מדברים על השלט שאבא הרים בתוכנית אני אומר לו שזה יגיע לביידן אתה תראה והוא עונה לי:׳׳הלוואי,ושירים טלפון אני רוצה לדבר איתו כמה דקות׳׳.
 
היו גם מי שכעסו: "סרטון בפיד בו ברקו המטורלל מחזיק שלט באנגלית: ביידן תציל אותנו. אתה מוזמן להתחפף לאמריקה ולהציל אותנו מהדביל שאתה", "הכי מצחיק זה שהטיפש אפילו לא יודע לקרוא את מה שכתוב על השלט".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ברקוביץ
    ענת עזרא 07/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגיד לי ברקוביץ. היית שחקן כדורגל. שכל יש לך ברגליים , אולי. מה יש לך בראש החלול שלך ? הרי מחקרים הצבעיעו על העובדהה, שהראש של כדורגלנים, דפוקים, כי הנגיחות גמרו להם את הראש. מה, מה נשאר לך בראש, חוץ מטיפשות ואלימות באמת איל מה יש לך להציע. מאז ומתמיד היית גס רוח,, אלים בוטה ודוחה.
    סגור
  • 2.
    הם עוד בארץ???
    איציק 07/2023/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ליאור ברקוביץ'(מי זה?) לא הבטיח שהוא יורד מהארץ? יאללה אתה ואבא הסתום תשתחררו לנו מהחיים.. הוא מחכה שביידן ירים לו טלפון... הברנג'ה הזאת חייבת להרגע עם הסמים דחוף... בזה דווקא ביידן שקית קוק דומה להם...
    סגור
  • 1.
    שיא הרדידות
    הושע 07/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לדעתי מדובר בצמד המגישים שקשת מייעדת לגובה הנמוך ביותר. רדידות של מי אפסיים רמה של תגרנות קולנית וחסרת דעת תרבות של סחי מעורב בכסף מזל שבשלט שלי אין 12 ו 13
    סגור