ויראלי

בנו של אייל ברקוביץ' מפתיע: אביו מסוגל להיבחר לממשלה?

בנו של כוכב העבר, ליאור ברקוביץ', לא היסס לתת לאבא שלו דחיפה רצינית אולי לשלב הבא בקריירה שלו מחוץ למגרשי הכדורגל: "אני חושב שאם אבא ירוץ לממשלה הוא יכול לעבור את אחוז החסימה בשקט"
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אחרי שאייל ברקוביץ' שוב ייצר כותרות בסוף השבוע האחרון ובהמשך לאמירות הקשות שלו נגד הממשלה ונגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, מגיש התכנית 'אופירה וברקוביץ' בקשת 12 גרם לסערה גדולה ברשת, כאשר ממש בתחילת תכניתו ביום שישי, הניף כרזה הכיתוב באנגלית "ביידן, תציל אותנו".
בנו של כוכב העבר, ליאור ברקוביץ', לא היסס לתת לאבא שלו דחיפה רצינית אולי לשלב הבא בקריירה שלו מחוץ למגרשי הכדורגל: "אני חושב שאם אבא ירוץ לממשלה הוא יכול לעבור את אחוז החסימה בשקט".
 
על האקט עם השלט, בנו של אייל ברקוביץ', כמובן צידד באביו, כשכתב: "כמה אתה גאון אבא, שבת שלום לעם ישראל". עוד הוסיף בציוץ נוסף: "יושבים אחרי הארוחה מדברים על השלט שאבא הרים בתוכנית אני אומר לו שזה יגיע לביידן אתה תראה והוא עונה לי:׳׳הלוואי,ושירים טלפון אני רוצה לדבר איתו כמה דקות׳׳
 
היו גם מי שכעסו: "סרטון בפיד בו ברקו המטורלל מחזיק שלט באנגלית: ביידן תציל אותנו. אתה מוזמן להתחפף לאמריקה ולהציל אותנו מהדביל שאתה", "הכי מצחיק זה שהטיפש אפילו לא יודע לקרוא את מה שכתוב על השלט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ברקוביץ מתאים להיות ראש ממשלה חחחחחח
    רודף צדק 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מישהו השתגע תניחו למטורללים האלה די. נמאס מהם.
    סגור