תקשורת ומדיה

הרב הסית נגד צוותי רפואה ערביים - כעת הוא משלם את המחיר

לאחרונה פורסם סרטון מקומם של הרב מאיר שמואלי, בו הוא מסית כנגד עובדים רפואיים מהמגזר הערבי ואף טוען כי הם "רוצחים כל יום בבתי חולים, יותר מהחמאס". בתגובה, ארגון הרוקחים והרוקחות הוציא הודעת גינוי חריפה וכתב: "רואים דברים אלו באופן חמור ומגנים אותם"
מערכת ice |  5
רוקחים (צילום גלעד)
לאחרונה פורסם סרטון מקומם של הרב מאיר שמואלי, בו הוא הסית כנגד רופאים ואחיות מהמגזר הערבי אשר עובדים בבתי חולים, ואף טען כי הם "רוצחים כל יום בבתי חולים יותר מהחמאס". עוד הוא הוסיף: "אתם יודעים כמה רופאים ערבים יימח שמם יש בבתי חולים? הם רואים חייל, הם רוצים להרוג אותו. הם הורגים כל יהודי". בעקבות המקרה, ארגון הרוקחים והרוקחות בישראל פרסם גינוי חריף לדבריו.
"ארגון הרוקחות בישראל מבקש לגנות ולהוקיע בכל תוקף את דברי הבלע המופרכים חסרי השחר והאחריות של הרב מאיר שמואלי, אשר כוונו למגזר הערבי. אנו רואים דברים אלו באופן חמור ביותר והם ראויים לכל גינוי", נמסר בהודעה הרשמית.
 
הארגון מסר כי נשות ואנשי מקצועות הרפואה וכלל העובדים במרכזים הרפואיים עושים כל שביכולתם בשביל לשמור על רווחתם של תושבי ישראל. "דווקא בימים קשים אלה, קהילת הרוקחות והרוקחים מהווה מגדלור של תקווה ודו קיום. הארגון מתנער מאמירותיו המקוממות של הרב מאיר שמואלי, ולא ייתן יד לדברי ההסתה והבלע החמורים שהשמיע".
בתגובתם, הארגון טוען כי הוא מצפה מ"כל מנהיג או מנהיגה ואשת ציבור, להתנער מדברים קשים אלה, לגנותם ולהוקיע ברבים. אנו קוראים באופן אישי לכל רוקח ורוקחת הנתקלים במקרה גזענות, לפנות אלינו ללא היסוס, על מנת שנוכל לסייע ולטפל במקרה במלוא חומרת הדין הנדרשת".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    צודק לגמרי
    אני 01/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די להיתמם, במציאות הנוכחית - מפחיד לקבל שירות רפואי מאחד ש..לך תדע - תומך ברצח יהודים בפייסבוק אבל בעבודה הוא סותם כי חבל לו על הישבן והקריירה שלו
    סגור
  • 2.
    זה לא רב זה פושע
    את 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 3
    צריך להחרים את הרב ואת הקהילה שלו שילכו לטפל בבתי חולים בחול לא לתת להם טיפול רפואי ושיסבול מכאבים . זה לא רב זה מסית צריך לקחת לו את התואר רב תורה הוא לא מכיר.אני מבקש סליחה מכל הרופאים האחיות והאחים בני המיעוטים אל תתייחסו לטיפש
    סגור
  • נשמח שתקבל טיפול בבית החולים שיפא יום אחד
    מיכה נפו 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד רפה שכל על מקלדת, אם היית לפחות טורח לשמוע את כל הדברים ואז מגיב - ניחא. הוא ציין מפורשות (בקטע שנחתך ע"י שוחרי האחדות במדינה..) שהכוונה היא לא לכולם (!). אבל אתה ישר כמו חמור נוער בראשו מטיל רפש כמי ששונא את עצמו ואת עמו, דע לך שאין חידוש בדבריו הרבה יודעים את כבר. מי אתה שתקבע שהוא לא יודע תורה ? הרב הביא עובדות! חלקם אנשים שאני מכיר אישית! מי אתה אזוב קיר שתזלזל בדברים רק כי אתה מלקק לרוצחים תאווי דם ורווי שנאה ?! אני הייתי רוצה לראות איך ה"בני מיעוטים" האלה מטפלים בך או בילדיך כשרובם המוחלט מצודד ומעודד את האוייב הגדול ביותר שלנו, בגלוי ובנסתר.
    סגור
  • לך תטפל אצל ערבי
    מענין מאוד 01/2024/02
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש עובדות חמוד הרב לא אמר סתם דיברתי איתו יש עדויות למכביר אם תהיה חקריה מי שיופתע זה ארגון השוחטים בישראל
    סגור
  • 1.
    הוא לא חידש כלום
    דורה 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלא פשוט אמר את האמת שלא כולם רוצים לשמוע או מפחדים להשמיע. אין כאן לא גזענות ולא נעליים אלא אמת פשוטה! אני בכל אופן תמיד דורשת רק רופא יהודי ושכל הערבים יקפצו לי.
    סגור