מינויים

"רשת" מרחיבה את פעילותה בהייטק, זו ראש התחום החדשה

גילי הלל, לשעבר סמנכ״לית מסחר וכנסים ב״הארץ״, מונתה לראש תחום ההייטק במחלקת הסחר של רשת 13. עם מינוי זה, למעשה רשת 13 מרחיבה את פעילותה המסחרית בעולם ההייטק.

מערכת ice |  2
גילי הלל (צילום יחצ)
זכיינית השידור רשת 13 מרחיבה את פעילותה המסחרית בעולם ההייטק עם גיוסה של גילי הלל, לשעבר סמנכ"ל הסחר והכנסים של עיתון 'הארץ'. הלל תשמש כראש תחום ההייטק במחלקת הסחר של רשת 13.
במסגרת תפקידה, הלל תתמקד בפעילות השיווקית והמסחרית בתחומי הליבה של הענף, בהם סייבר, דיגיטל, דאטה, פינטק ואינטרנט, במטרה לחבר בין סטארטאפים למשקיעים ובין חברות הייטק לתאגידים המובילים במשק.
בנוסף, מחלקת ההייטק תפעל לקדם שתופי פעולה עם גופי תקשורת מקומיים וזרים, ובכך תוצע מטריה מיתוגית רחבה וערך שיווקי לחברות הייטק וסטרט-אפים שמתמודדים חשיפה נמוכה בקרב מועסקים פוטנציאליים והקהל הרחב.
 
הלל, בעברה בקבוצות קו מנחה וכלכליסט, הייתה המנהלת המסחרית של הכנסים בקבוצת הארץ. קודם לכן שימשה הלל כמנהלת המסחרית של כנסים בקבוצה. תחום אחריותה כסמנכ"לית כלל הכנסות עיתון הארץ TheMarker, מקומוני רשת שוקן, עכבר העיר, פורייקט דג הזהב וכנסים. היא בעלת תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בשיווק, בעברה שימשה כמנהלת השיווק של קבוצת קו מנחה, לאחר מכן היתה מנהלת פיתוח עסקי בכלכליסט.
הלל השתתפה בפרויקט של ארגון supersonas (סופרסונס), הפועל לקידום נוכחות נשית שוויונית בצמתי הכרעה והשפעה. הלל אמרה "כאישה שרואה וחווה את הפער בין גברים לנשים בחברה הישראלית אני מאמינה שחובתנו, כנשים חזקות, לפעול למען קידום נשים בכל פונקציה אפשרית, בעיקר בקרב מנהלות בדרגי הביניים והבכירים, שבהם קיים מחסור חמור בייצוג נשים."
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דיבורים דיבורים …
    גילי 01/2022/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    שימי הדייג 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה!
    סגור