מינויים

וואלה בדרך לשינוי ענק? מינוי חדש ומעניין באתר

קבוצת וואלה מינתה את רועי דוידסון שישמש כ-Head of Design. מנכ"ל וואלה! עידן אלרום, מסר: "פועלים לייצר מציאות תקשורתית חדשה, עם חוויית קריאה, חוויית שימוש והנגשת התכנים בצורה הטובה ביותר למשתמשים שלנו"
מערכת ice |  3
רועי דוידסון (צילום יחצ וואלה)
קבוצת וואלה, הנמצאת בתקופת התחדשות ומציגה הצהרת כוונות עקבית בתכנון מחודש של פעילות הפלטפורמה הוותיקה ושלל נכסיה – הודיעה היום (שלישי) על צירוף דמות מקצועית בכירה נוספת: רועי דוידסון ישמש כ- Head of Design של הקבוצה ובמסגרת זו יהיה אחראי הן על השפה והקונספט העיצובי של כלל הפעילויות והנכסים, והן על הקריאייטיב הוויזואלי, שישלים את הקריאייטיב התוכני שהפלטפורמה מייצרת בשפע בערוצים השונים.
דוידסון, בוגר לימודי עיצוב בבצלאל, ליווה תהליכי מיתוג מגוונים הן בפן העיצובי והן בפן הפרסומי, בעת שעבד במשרדי מיתוג ומשרדי פרסום מובילים ובהם שלמור-אבנון-עמיחי, Respect ויהושע TBWA, וניהל צוותים גדולים של מעצבים וארט-דירקטורים. בין היתר פיתח ועיצב את הנכסים הדיגיטליים של מקדונלד'ס, וניהל פרויקטים בכל מסגרות המדיה.
 
בוואלה! ייכללו תחת תחומי אחריותו מיתוג הקבוצה ונכסיה ובכלל זאת ריענון המותג והתוויית הנראות הכללית שלו מעתה. בנוסף יהיה אחראי על הקו הוויזואלי של תוצרי השיווק הפנימיים והחיצוניים, ועל בניית אלמנטים וממשקים לטובת הערוצים המסחריים, כאשר אלו פיצ'רים שהמפרסמים של וואלה ובהם הגופים הגדולים במשק – יוכלו ליהנות מהם. תחת דוידסון ימשיכו פיני אוליאל, האמון על עיצוב האתר ודורון שיינר האמון על עיצוב תוצרי התוכן.
מנכ"ל וואלה! עידן אלרום, מסר: "אנחנו פועלים במספר מישורים על-מנת לחבר את הכוחות החדשים לכוחות הוותיקים בקבוצה – ולייצר מציאות תקשורתית חדשה, עם חוויית קריאה, חוויית שימוש והנגשת התכנים בצורה הטובה ביותר למשתמשים שלנו. זו הסיבה שרתמנו פיגורה כרועי דוידסון לתוכניות שלנו. אני מברך על הצטרפותו ובטוח שבקרוב כלל העובדים ירגישו ששינוי ויזואלי מתכתב ודוחף שינויים מבורכים אחרים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אחד המוכשרים
    גימל 03/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עידן אלרום יודע את העבודה. לקחת את דווידסון לתפקיד זו יציאה ענקית.
    סגור
  • 2.
    יפה
    יפה 03/2022/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשחוטבים עצים, דברים זזים (זו פראפרזה שלי). אוהבת לשמוע שאנשים מנסים לשנות. בהצלחה. צריך אתרים טובים.
    סגור
  • 1.
    סמנכל מכירות ותיק
    יורם 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתי מעיפים האיש הזה ?
    סגור