מדדים ומחקרים

מאקו, וואלה או YNET: זה האתר שהשאיר אבק בישראל

בעוד שגוגל, יוטיוב ופייסבוק שמרו על מקומן לפי הסדר בפסגת האתרים הפופולאריים של הישראלים, YNET שמר על המקום ה-4, אתר משרד הבריאות קרס בדירוג והאם יש נציגות לעולם הספורט בטופ 20. מי נותרו בחוץ ואיזה אתר נשר 20 מקומות בדירוג?
כפיר אדר |  4
דירוג האתרים (צילום pixabay, מסך וואלה, ויקיפדיה, מאקו, ynet)
דירוג האתרים החודשי של ice לפי נתוני חברת הניתוח Similarweb בוחן איזה אתר הוא הנצפה ביותר בישראל, אילו אתרים קרסו והדרדרו בדירוג 20 הגדולות ואילו טיפסו במעלה הטבלה. אלו האתרים שאתם נכנסתם אליהם בלי הפסקה במהלך חודש ינואר 2022.
במקום הראשון, כבדרך כלל, גוגל בגרסת ה-com, ששוב דורג ראשון והוא האתר הנצפה ביותר של הישראלים. יוטיוב הגיעה למקום השני, בעוד שפייסבוק דורגה כרשת החברתית מספר אחת, מה שהספיק לה כדי להתייצב במקום השלישי בטבלה.
במקום הרביעי גם החודש, YNET שהוא אתר החדשות הנצפה בישראל, ויקיפדיה הגיעה למקום החמישי בטבלה, כאשר מאקו במקום השישי והיא מקדימה במקום אחד את וואלה!, שבמקום השביעי. וואטסאפ עלתה מקום אחד למקום התשיעי, זום התרסקה ב-6 מקומות למקום התשיעי וסוגרת את העשירייה גוגל בגרסה העברית.
הרשת החברתית השנייה בגודלה היא אחרי מהפך גדול אינסטגרם, שעקפה את טוויטר ותפסה את המקום ה-11, טוויטר מסתפקת במקום ה-12, נטפליקס עלתה מקום אחד למקום ה-13 בעוד שלמקום ה-14 התדרדר האתר של כללית שנשר 6 מקומות בדירוג. למקום ה-15 הגיע אתר הפורנו הנצפה ביותר - אתר XNXX.   
 
האתר יד 2 עלה מקום אחד למקום ה-16 בדירוג, בעוד שהארץ עלה גם הוא מקום למקום ה-17 בטבלה, מעריב ניצב מקום אחד מתחת, עלי אקספרס נכנס לטופ 20 עם עלייה של שני מקומות למקום ה-19 וסוגרת את הטופ 20 אתר ערוץ הספורט. לא נכנסו לדרגים אתרים כמו אמזון שעלה ב-3 מקומות, טיקטוק במקום ה-24, אתר משרד הבריאות התרסק ב-20 מקומות למקום ה-25, ישראל היום עלה מקום אחד ל-32.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוזר
    ברי 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 3
    קצת מוזר שרוב העם שומע גלי ישראל ,רואה 14 וקורא ישראל היום ,אבל משום מה הם לא שם. יכול להיות שהסקר שקר שלכם רק בשכונה ספציפית בעיר ספציפית ?
    סגור
  • Similarweb, אידיוט, או שגם הם עכשיו שמאלנים?
    גל 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זה ניתוח של נתוני גלישה, לא סקר. אני חושב שזו חברה ישראלית.
    סגור
  • 1.
    מהה? אבל איפה 'עכשיו 14', ערוץ החדשות של ישראל?
    הרצליך 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    צוחק. זה ברור שהערוץ פח הזה לא מעניין איש. לא בטלוויזיה - ולא באינטרנט. הטבלה לא משקרת. עכשיו אתם מבינים למה לפ"מ לא מפרסמים אצלכם?
    סגור
  • גם "ישראל היום" לא נכנס לטבלה.
    גל 02/2022/08
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מאקו כמובן שכן, אבל מה עם N12 (או שזה נחשב אותו דבר, כי הם חולקים את הדומיין, למעט בדף הראשי).
    סגור