מדדים ומחקרים

אלו האתרים הנצפים בישראל: ynet בפסגה, מי ירד בדירוג?

בעוד שגוגל, יוטיוב ופייסבוק שמרו על מקומן לפי הסדר בפסגת האתרים הפופולאריים של הישראלים, YNET שמר על המקום ה-4 והוא האתר הישראלי הכי פופולארי, מעריב בירידה, אתר הספורט הפופולארי ביותר בכלל לא בטופ 20, ומי עוד בפנים?
כפיר אדר |  1
דירוג האתרים (צילום pixabay, מסך וואלה, ויקיפדיה, מאקו, ynet)
דירוג האתרים החודשי של ice לפי נתוני חברת הניתוח Similarweb בוחן איזה אתר הוא הנצפה ביותר בישראל, אילו אתרים קרסו והדרדרו בדירוג 20 הגדולות ואילו טיפסו במעלה הטבלה. אלו האתרים שאתם נכנסתם אליהם בלי הפסקה במהלך נובמבר 2021.
במקום הראשון, כבדרך כלל, גוגל בגרסת ה-com, ששוב דורג ראשון והוא האתר הנצפה ביותר של הישראלים. יוטיוב הגיעה למקום השני, בעוד שפייסבוק דורגה כרשת החברתית מספר אחת, מה שהספיק לה כדי להתייצב במקום השלישי בטבלה.
גם החודש, YNET הוא אתר החדשות הנצפה בישראל בדרך למקום הרביעי בטבלה, ויקיפדיה הגיעה למקום החמישי בטבלה, כאשר מאקו ירדה מקום אחד ותפסה את המקום השישי והיא מקדימה במקום אחד את וואלה!, שבמקום השביעי.  וואטסאפ במקום השמיני, כאשר גוגל בגרסה העברית הגיעה למקום התשיעי ואינסטגרם סוגרת את העשירייה.
הרשת החברתית השנייה בגודלה היא טוויטר שתפסה את המקום ה-11, זום ירדה מקום אחד למקום ה-12, אתר הפורנו XNXX ירד למקום ה-13 מקום אחד בלבד, אתר יד 2 במקום ה-14 בטבלה, כאשר נטפליקס עלתה מקום אחד ל-15.
 
מעריב ירדה בשני מקומות בדירוג בדרך למקום ה-16, עלי אקספרס ירדה בשני מקומות בדרך ל-17, כאשר אמזון ירדה בשני מקומות למקום ה-18. הארץ טיפס מקום אחד למקום ה-19 וכללית סוגרת את רשימת 20  האתרים, כשבדרך ערוץ הספורט נותר בחוץ בחוץ לאחר שירד מקום אחד ל-21.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שמתם לב מי לא מופיע בכלל ברשימה? ערוץ 14
    שימי לרנר 12/2021/08
    הגב לתגובה זו
    11 0
    כן... ליינט, וואלה, הארץ, מאקו 12 (או איך שהביביסטים קוראים להם... "האתרים השמאלנים") כולם חזק ברשימה. ומי לא ברשימה בכלל? צדקתם!!! ערוץ 14 הי"ד, שכאתר ימני כמעט יחיד היה אמור לקטוף רייטינג מטורף. אז זהו... גם גדולי הביביסטים מזהים חרטא מקילומטר ומעטים פוקדים את המחראה המקוונת הזאת. המסכות נפלו. האמת תמיד מתגלה בסוף.
    סגור