מדדים ומחקרים

מאקו או וואלה? מהפך בדירוג האתרים הנצפים בישראל

אתר SimilarWeb מצא כי בדומה לדירוג העולמי, GOOGLE.COM מוביל את הטבלה בישראל בעוד יוטיוב ופייסבוק משלימים את השלישייה המובילה. ynet ממשיך להוביל באתרי החדשות, אבל איזה אתר ישראלי חזר להיות הסגן?
כפיר אדר |  2
דירוג האתרים (צילום pixabay, מסך וואלה, ויקיפדיה, מאקו, ynet)

אז איזה אתר הוא המוביל בישראל נכון לחודש יוני 2021? לאן נוהרים רוב הגולשים ברחבי הרשת? אתר ice בדק את נתוני SimilarWeb - החברה הישראלית שמאפשרת ניתוח של תנועת גולשים באתרי אינטרנט, והתוצאות אמנם צפויות ויש כמה שמפתיעות. וגם: ההשוואה לחודש שעבר והמגמות הנגזרות מכך.

בראש הטבלה ניצב שוב, ללא הפתעות גדולות, GOOGLE.COM, האתר שגם מוביל את הדירוג העולמי. מנוע החיפוש הגדול והחשוב ביותר בעולם הוא גם בישראל הפופולארי ביותר והכלי המרכזי של המשתמשים ברשת האינטרנט.
את המקום השני תופס, ממש כמו בדירוג העולמי יוטיוב. הפלפטפורמה לשיתופי סרטונים ממשיכה להיות אחד מכלי הבידור המרכזיים בעולם וגם בארץ. פייסבוק, הרשת החברתית המובילה ביותר, משיגה את המקום השלישי בטבלה.
אתר החדשות הנקרא בישראל גם בחודש החולף היה YNET. האתר מוביל בבטחה את כלל האתרים הישראלים ובקטגוריה הזו הוא במקום הראשון, הוא אפילו משיג יותר כניסות מאשר ויקיפדיה בישראל שניצבת במקום החמישי בלבד. וואלה היא אתר החדשות השני בפופולאריות שלו בישראל והוא במקום השישי בטבלה.
את המקום השביעי תופס מאקו מבית קשת 12, בעוד שהגרסה הישראלית של GOOGLE רק במקום השמיני בטבלה. וואטסאפ בגרסת האינטרנט היא במקום התשיעי בסך הכל וסוגרת את העשירייה טוויטר, הרשת החברתית השנייה בחשיבותה בישראל, שבדירוג העולמי בכלל במקום הרביעי.
בחודש שעבר אגב החמישייה המובילה הייתה בדיוק אותו הדבר, אבל וואלה ומאקו החליפו מקומות עם העלייה של הראשונה על חשבון המתחרה. טוויטר נכנסה לעשירייה על חשבון זום שאיבדה את מקומה בטופ 10.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שניהם מערכות מושחתות ושקרניות ! (ל"ת)
    אסף 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    שכחתם ש MAKO התפצלה עם N12 (ל"ת)
    זוכר 07/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור