מדדים ומחקרים

דירוג האתרים המובילים בישראל: האם מאקו עקף את YNET?

הקרב בין האתרים הגדולים בישראל ממשיך גם החודש. האם מאקו הצליח להעפיל ולכבוש את הפסגה? כמה אתרי פורנו נכנסו לרשימה? אתר ice מציג: אלו הם עשרים האתרים שהישראלים גלשו בהם הכי הרבה בחודש מאי

כפיר אדר |  2
מהם האתרים הנצפים ביותר בישראל? (צילום מסך עריכה אייס)
איזה אתר הוא המוביל בישראל? לאן נוהרים רוב הגולשים? ice בדק את נתוני SimilarWeb - החברה הישראלית שמאפשרת ניתוח של תנועת גולשים באתרי אינטרנט, והתוצאות אמנם צפויות ויש כמה שמפתיעות. וגם: ההשוואה לחודש שעבר ואפילו לדצמבר 2020.
שלא במפתיע, האתר הכי נצפה בישראל, כמו בכל העולם, הוא כמובן גוגל, כאשר משלימים את השלישייה אתרי יוטיוב ופייסבוק, שכנראה רוב הגולשים בישראל נכנסים במהלך השבוע כמה פעמים לאתרים האלה. במקום הרביעי ניצב בגאון אתר ynet - כאתר החדשות המוביל בישראל וסוגר את החמישייה ויקיפדיה.
מאקו השיג את המקום השישי בטבלה, זאת עוד אחרי שירד בשני מקומות והוא עדיין עוקף את וואלה שהתמקם שביעי בסך הכל. מנוע החיפוש של גוגל בגרסה העברית (סיומת co.il) מגיע למקום השמיני, וואטסאפ נכנס לעשירייה וניצב במקום התשיעי וסוגר את הטופ 10 זום שחווה ירידה בעיקר לאור סיום משבר הקורונה.
טוויטר עדיין רחוקה מההשפעה של פייסבוק וניצבת במקום ה-11 בסך הכל ואינסטגרם מיד אחריה. והנה משהו מעניין על ההרגל של הגולש הישראלי. אתר הפורנו XNXX הגיע למקום ה-13 בלבד, כאשר לשני המקומות הבאים הגיעו יד 2 והארץ בהתאמה.
נטפליקס הגיעה למקום ה-16 בלבד, בעוד מעריב הגיעה למקום ה-17 בלבד. אתר המבזקים רוטר נמצא מקום אחד מתחת ואת טבלת 20 המובילים משלימים אתרי הפורנו פורנהאב שהגיע למקום ה-19 ו-XVIDEOS שסוגר את הטבלה.
לשם השוואה אגב, לפני חצי שנה זום הייתה במקום ה-7 בסך הכל וכעת רק 10, גוגל בסיומת הישראלית היה במקום החמישי וירד בדירוג הפעם 3 מקומות, מאקו שהיה עשירי עשה קפיצה גדולה, עליאקספרס למרבה ההפתעה בכלל לא נמצא בטבלה, כאשר בשיא תקופת הקורונה הגיע ל-15 המובילים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין שהארץ, עיתון קיצון בתשלום, מדורג גבוה ממעריב (ל"ת)
    גשדגש 06/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • זה הארץ באנגלית.. נכנסים אליו מכל מיני מדינות בעולם (ל"ת)
    אחד 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור