מדדים ומחקרים

מעריב או הארץ? הפתעות בדירוג האתרים הפופולריים בישראל

שני גופי התקשורת הוותיקים החליפו מקומות בטופ 20, כאשר וואטסאפ נכנסה לעשירייה, כללית התרסקה בענק ו-YNET שמרה על מקומה הטבעי. וגם: וואלה או מאקו? מי הגיעה למקום הגבוה ביותר ואיזה אתר ספורט הוא הפופולארי מכולם?
כפיר אדר |  2
דירוג האתרים (צילום pixabay, מסך וואלה, ויקיפדיה, מאקו, ynet)
איזה אתר הוא המוביל בישראל? לאן נוהרים רוב הגולשים? ice בדק את נתוני SimilarWeb - החברה הישראלית שמאפשרת ניתוח של תנועת גולשים באתרי אינטרנט, והתוצאות אמנם צפויות ויש כמה שמפתיעות, בטח עכשיו כשהשפעות הקורונה מתחילות לרדת.
שלא במפתיע, האתר הכי נצפה בישראל, כמו בכל העולם, הוא כמובן גוגל, כאשר משלימים את השלישייה אתרי יוטיוב ופייסבוק, שכנראה רוב הגולשים בישראל נכנסים במהלך השבוע כמה פעמים לאתרים האלה. במקום הרביעי ניצב בגאון אתר ynet - כאתר החדשות המוביל בישראל וסוגר את החמישייה ויקיפדיה.
את המקום השישי תופס אתר וואלה! הוותיק, כאשר הוא מקדים את מאקו ואפילו את GOOGLE.CO.IL שבמקום השביעי והשמיני בהתאמה. מי שקפצה 3 מקומות מהחודש הקודם בדרך למקום התשיעי היא וואטסאפ ואת העשירייה סוגרת אינסטגרם.
טוויטר השיגה את המקום ה-11 המכובד ברשימה ויד 2 מקום אחד מתחת, בעוד שנטפליקס דילגה מקום אחד לעומת החודש הקודם בדרך ל-13. ויש גם אתר פורנו באתרים המובילים - XNXX שנותר במקום ה-14 ומי שהתרסקה באופן הברור ביותר היא כללית, שהאתר שלה נפל 6 מקומות למקום ה-15.
זום עדיין רלוונטית וניצבת במקום ה-16 ברשימה, מהפך בין שתי הוותיקות שבמערכות החדשות, כאשר מעריב עלתה 2 מקומות ל-17 והורידה מקום אחד את הארץ ל-18. ספורט 5 נותרה האתר הנצפה בישראל והוא היחיד בטופ 20 עם המקום ה-19 המכובד ומי שבמקום ה-20 היא עלי אקספרס שעלתה 2 מקומות בדרך לשם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין סיכוי ש0404 לא נמצא גבוה ברשימה (ל"ת)
    אני 09/2021/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • זה של המטורלל בועז גולן. אתר של דבילים (ל"ת)
    ססי מ 09/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור