דיגיטל וטק

גוגל החליטה למחזר מחשבים כדי להשאיר לווינדווס אבק

בזמן שמגיפת הקורונה נראית כאילו היא כאן להישאר, וכך גם הלמידה ההיברידית, גוגל מנצלת את הביקורות החיוביות על המחשבים שלה ודואגת לאפשר שימוש חוזר בדגמים  
מערכת ice |  5
גוגל (צילום unsplash)
גוגל הודיעה (חמישי) דרך הבלוג שלה Google for Education שהיא מתחילה תוכנית תיקון כדי לעזור לבתי ספר לתקן את מכשירי ה-Chromebooks, ולהפוך אותם לכשירים לשימוש עבור תלמידים העוסקים בתחום ה-IT, כך לפי דיווח של ה-Verb.
גוגל טוענת ש-50 מיליון תלמידים ומורים משתמשים ב-Chromebook, תוך שהם מעלים משובים חיוביים לגבי היכולות של המחשבים הניידים שנמצאים יעילים ועמידים. מחקר שהוזמן על ידי גוגל שצוטט בעמוד אומר ששותפי היצרן שלה בונים חומרה שצורכת 46% פחות אנרגיה ממוצרים מתחרים.
סמנכ"ל מערכת ההפעלה של Chrome, ג'ון סולומון, כתב בפוסט כי החברה "עבדה עם אותם שותפים כדי להפוך את רכיבי Chromebook להחלפה, לשימוש חוזר ולחד פעמי בטוח". בלוג נוסף שנכתב היום על ידי מנהלת המוצר עבור מערכת ההפעלה של Chrome, Racha Slaoui, מדגיש את "הקו החדש" של מכשירי Chromebook שנאספו כדי לעזור למחלקות ה-IT של בתי הספר לקנות את מכשירי ה-Chromebook הנכונים.
רבים מהדגמים המוצגים אינם חדשים לגמרי: ה-Acer Chromebook Spin 713 יצא בשנה שעברה וה-HP Elite Dragonfly Chromebook הוא עדכון קל מקודמו בווינדווס. בצד התוכנה, כל עוד הדגמים נבנו מחדש, אמורות להיות להם שמונה שנים של עדכוני אבטחה של מערכת ההפעלה של Chrome - אבל היצרנים עדיין אחראים על אופן התמיכה בחומרה הכוללת, כולל מה קורה לאחריות כאשר מתבצעים תיקונים עצמיים.
 
מכירות Chromebook זינקו במהלך הקורונה, כאשר יצרני OEM שולחים סך של 30 מיליון מהמחשבים הניידים בשנת 2020. לגוגל כבר הייתה דריסת רגל בשוק החינוך ל-K-12, מכיוון שכמעט 60 אחוז מכל רכישות המחשבים היו לפי הדיווחים Chromebooks בשנת 2018.
שני עניינים גדולים עבור מחלקות IT בחינוך המעוניינות לטפל בצי מחשבים חדשים הם העלויות והיכולת לשלב את הטכנולוגיה בסביבתן. מחשבי Windows מתאימים למוסדות רבים הפועלים בסביבת Active Directory, אך העלויות של רכישת מחשבים ניידים של Windows PC בקנה מידה בהשוואה למחשבי Chromebook היו גבוהות למדי.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה חדש
    יסמין 05/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היו שניים, מיקרוסופט נבהלה. מתי הם יתרכזו בעצמם ובמוצרים שלהם? זה סתם פרסום מתוכנת, מאחורי הקלעים ההתרחשויות שונות. עדיין, זה ישן, ותמיד נחמד לקרוא מאמר בגנות... הלוזרים
    סגור
  • 4.
    כל הכבוד
    יסמין נגבי 02/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשאירו אותם מאחור עם העשן. אני גוגלרית אדוקה, גוגל יש רק אחת??
    סגור
  • 3.
    גל את האוכל הם ממחזרים בטח (ל"ת)
    יגאלהנאצי 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כרום בוק זה לא מחשב. זה מסך מקלדת ודפדפן
    פוקס 02/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מעדיף מחשב אמיתי שגם יעבוד אם אין חיבור לאינטרנט
    סגור
  • 1.
    גוגל היחידה שתשרוד
    משקיע 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העוצמה של גוגל בלתי נתפסת והיא רק תלך ותגדל
    סגור