מינויים

מנכ"ל וואלה עם גיוס חדש: מאותת לכיוון טכנולוגי בעסקים

אתר וואלה ממנה סמנכ"ל טכנולוגיות חדש, אלעד שלו,  כחלק מהשינוי במערך ההנהלה על ידי המנכ"ל הטרי עידן אלרום. לשלו ניסיון גם בפיתוח עסקי, ובאתר מתכוונים להעמיק את החיבור בין טכנולוגיה לעסקים
מערכת ice |  5
בית וואלה (צילום מערכת אייס)
אתר וואלה הודיע השבוע על מינוי חדש: להנהלת החברה מצטרף אלעד שלו כחלק משינויים שעורך המנכ"ל הנכנס, עידן אלרום. שלו ימונה לסמנכ"ל טכנולוגיות.
שלו, לשעבר סמנכ"ל הפיתוח והמחקר של קבוצת ידיעות אחרונות ושל חטיבת הפיתוח שלה, YIT, היה אחראי על שורה של אתרים ופרויקטים בהיקפים גדולים. בנוסף, שימש כמנהל הפיתוח העסקי של קבוצת YIT. השילוב של פיתוח המחקר והעסקי יבוא לידי ביטוי כחלק מהמערך שבונה אלרום בהנהלת וואלה, לאחר שכבר צירף שתי מנהלות בכירות: אירית בר-לרנר, סמנכ"לית שיתופי-פעולה אסטרטגיים ורחלי ורדי, מנהלת ההפקה הראשית.  מינויו של שלו מגיע לאחר מינוי טכנולוגי בכיר נוסף בוואלה – יבגני בריוזה שמונה רק לאחרונה למנהל R&D.
 
כאמור, שלו ישמש כסמנכ"ל טכנולוגיות שתחת אחריותו יהיו כלל הפעילויות והמחלקות הטכנולוגיות. על פי וואלה: שלו מביא עימו מנעד רחב של דיסציפלינות טכנולוגיות-עסקיות בהן פעל והתמחה גם לאחר שסיים את תפקידו בקבוצת ידיעות: הוא שימש עד לאחרונה כיועץ לחברות מהגדולות במשק בתחומים טכנולוגיים מהותיים ובהם Big Data, ארכיטקטורת DevOps, Private cloud, ועוד; הוא מלמד טכנולוגיה במכללת ג'ון ברייס, ומשמש כמנטור טכנולוגי בתוכנית X-Labs העוזרת למנהלים במשק לחשוב ולפעול במודלים של סטארט-אפ בכדי לשפר את יכולת התחרות.
הסמנכ"ל החדש, בעל תואר ראשון במדעי המחשב ממכללת הדסה ירושלים, הוא בן 52, נשוי ואב ל-5, ומתגורר בכפר טרומן.

 אלעד שלו. באדיבות המצלם
אלעד שלו מסר: "בחרתי בוואלה לאחר שבחנתי היטב את המטרות והתכניות של החברה כפי שעידן הציג אותן בפניי - והבנתי שזה יכול להיות החיבור הנכון, כדי לנצל את הפלטפורמה הענקית הזו והנכסים הרבים שצברה יחד עם הידע והניסיון המגוון שלי - ולרתום מנועים טכנולוגיים לצמיחה העסקית ולהתוויית נתיבים שיוכלו להוות יתרון תחרותי ולהציע למשתמשים חוויה עדכנית, דינמית ועשירה. לא בכדי אני משתמש במונח "מנוע", משום שאני חסיד של מנועים מכל סוג ובעל רישיון לכל כלי בעל מנוע לרבות אופנועים, שיט וטיס. עכשיו הזמן לשכלל מנועים בוואלה ולפתח חדשים".
עידן אלרום, מנכ"ל וואלה, הוסיף לאחר המינוי: "אנחנו מאמינים שנכסים אנושיים הם אחד המרכיבים הגדולים בהצלחה עסקית, ובחרנו את אלעד מבין לא מעט מועמדים ראויים, בידיעה שזה הפרופיל שאנו צריכים. אלעד מהווה פונקציה חשובה מאד במערך שאמור להניע את וואלה בשנים הבאות, ואנחנו מתרגשים לקבל אותו לשורותינו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כנראה עלו על השקר, שהוא לא התפטר מידיעות, אלא פוטר
    האמת והמרה 10/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואחר כך חשב שיצליח בשוק עם חברת פיתוח קטנה, ולא היו הזמנות. מה לעשות, היום לא מספיק לפתוח בית תוכנה, אלא צריך להביא איזה מוצר איתך.ואם אין,אז-אין.זאת האמת והמרה.
    סגור
  • 4.
    דיווחתם על המינוי, אך לא על ההיעלמות
    דה לוי 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האם אייס הפך להיות שופר להודעות יח"צ בלבד. כי דווקא כשיש סיפור האתר השתתק. ידיעה חגיגית ומוזרה על המינוי של אלעד שלו שלא הצליח לסגור חודשיים בתפקיד הוא נמחק לחלוטין מאתר וואלה והמינוי שהוכרז כאן ובאוולה בקול תרועה חגיגי....התפוגג כלא היה
    סגור
  • 3.
    לאן הוא נעלם?
    דביר ל. 04/2022/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אחרי חודשים ספורים השם שלו הועלם מעמוד ההנהלה של וואלה. הוא התקפל וברח משם.
    סגור
  • 2.
    הוא התפטר אחרי חודשיים בתפקיד (ל"ת)
    דוד 04/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    טכנולוגיה זה לא רק לגברים
    דנית 02/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל מברכת את הבחור אם יסדר לי חוויית קריאה טובה וישמור שלא יפרצו לי למייל של וואלה כי כל הסודות שלי שם. ויפה מצד המנכ"ל הזה שנותן גם לנשים במה. אה, וגם לטכנולוגיה. תמשיך ככה
    סגור