תקשורת ומדיה

וואלה הופך את עולם התוכן? זה הפורמט שהושק

באתר וואלה יחד עם רדיו ECO99 השיקו פלטפורמת תוכן חדשה בשיתוף עם כוכבי רשתות חברתיות ונוער. מדובר בפלטפורמה נפרדת ממערך תוכן הסושיאל הוותיק של האתר, אלה האנשים שעומדים מאחוריו
מערכת ice | 
בית וואלה (צילום אלכסנדר כץ)
אתר וואלה השיק בסוף השבוע פלטפורמת תוכן חדשה שתתבסס על רשתות חברתיות. סגן העורך הראשי אייל גיבלי, חשף בעמוד הפייסבוק שלו את המהלך והודיע על הקמת הפלטפורמה החדשה שתפעל ברשתות החברתיות לצד עמוד ייעודי באתר וואלה!, ותתבסס על תוכן סושיאל כולל סרטונים מפלטפורמות סושיאל שונות, פוסטים וסטוריז.
למעשה מדובר בזרוע תוכן של וואלה ורדיו ECO99, והמיקוד שלה יהיה בעיקר בנושאי בידור. העורכת הראשית של NOW היאט מור גלפנד, דנה מרם תפיק את הפלטפורמה ומנהלי הסושיאל הם גיא דיבון ואלונה קדם.
 
לצורך יצירת התוכן הייחודי שמפורסם ספציפית ברשתות חברתיות בפנה עצמו, ולא על בסיס אייטמים שהתפרסנו באתר, גויסו יוצרי תוכן מתחומי הסושיאל והבידור לפלטפורמה. מי שאמונים על יצירת התכנים הם אבי אבישג, יוחנן טווינה, גל גלגול הללי, שירה בר ורוני שרמייסטר, שכבר הספיקו לפרסם את תכני הבכורה שלהם.

בפוסט שחשף כתב גיבלי, "סוף סוף אפשר לחשוף! אז למי שעדיין לא מכיר.ה או לא שמע.ה, שמח לבשר שנולדה פלטפורמת תוכן חדשה: NOW בשיתוף וואלה ורדיו ECO99 - זה הדיבור עכשיו!
"אז מה זה NOW? האב (HUB) של יוצרי תוכן המייצרים סרטוני טיקטוק, פוסטים, סטוריז, רילז, טורי דעה, משחקונים ופעילויות רשת על כל מה שחשוב ומעניין בבידור ובתחומי הלייף סטייל. הייחודיות של NOW היא בכך שהוא מגיב על אירועי השעה ומייצר תוכן מקורי בטיקטוק ובאינסטגרם - ולא רק מדווח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה