מדדים ומחקרים

מאקו, וואלה או YNET: זה האתר הישראלי שמוביל בכניסות

על פי נתוני סימיליארווב לחודש דצמבר 2021, YNET שמר על מקומו בפסגת האתרים הישראלים, כאשר הוא רביעי אחרי גוגל, יוטיוב ופייסבוק שמחזיקות בטופ 3. הדירוג המלא בפנים
מערכת ice |  2
דירוג האתרים (צילום pixabay, מסך וואלה, ויקיפדיה, מאקו, ynet)
דירוג האתרים החודשי של ice לפי נתוני חברת הניתוח Similarweb בוחן איזה אתר הוא הנצפה ביותר בישראל, אילו אתרים קרסו והדרדרו בדירוג 20 הגדולות ואילו טיפסו במעלה הטבלה. אלו האתרים שאתם נכנסתם אליהם בלי הפסקה במהלך חודש דצמבר 2021.
במקום הראשון, כבדרך כלל, גוגל בגרסת ה-com, ששוב דורג ראשון והוא האתר הנצפה ביותר של הישראלים. יוטיוב הגיעה למקום השני, בעוד שפייסבוק דורגה כרשת החברתית מספר אחת, מה שהספיק לה כדי להתייצב במקום השלישי בטבלה.
במקום הרביעי גם החודש, YNET שהוא אתר החדשות הנצפה בישראל, ויקיפדיה הגיעה למקום החמישי בטבלה, כאשר מאקו במקום השישי והיא מקדימה במקום אחד את וואלה!, שבמקום השביעי. וואטסאפ במקום השמיני, כאשר גוגל בגרסה העברית הגיעה למקום התשיעי ואינסטגרם סוגרת את העשירייה.
הרשת החברתית השנייה בגודלה היא טוויטר שתפסה את המקום ה-11, זום ירדה שני מקוות אחד למקום ה-12, אתר הפורנו XNXX ירד למקום ה-13. במקום ה-14 נטפליקס שעלתה מקום אחד ואילו אתר יד 2 במקום ה-15 בטבלה.
 
בחמישייה האחרונה הארץ שירד שלוש מקומות בדירוג, אך מקדים את מעריב שעלה מקום אחד למקום ה-17 בסך הכל. במקום ה-18 ניתן למצוא את כללית, שמקדימה את עלי אקספרס שעלתה 2 מקומות ל-19. סוגרת את הטופ 20.אמזון שעלתה במקום אחד והיא דחקה מהדירוג את גלובס, ערוץ הספורט רק במקום ה-22.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם ורק יתכן (ועם ..
    עוד סתם אזרח(כ. .. 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם ורק יתכן (ועם) פשטות האמת: הגם שאין לי עניין בנושאים מסויימים, מבחינה אנושית ועוד האתר שלכם ICE אצלי מועדף, כעוד רבות ורבים טובות וטובים, כעם הסליחה ועם זאת: לא המצאה שלי מבולבל?: כמה בדיוק ורשום?: ואהבת לרעך כמוך או ופחדת לרעך כמוך. רוצים ורוצים יותר צדק וכן/לא יודעים מה לעשות?: 'לייקים'? לא לי ולא בשבילי , כבהחלט לתגובות טובות אחרות. (כבשקיפות: כותב התגובה איתן בוקס)
    סגור
  • 1.
    מי נכנס לאתר הארץ אתר הבוגדים (ל"ת)
    ראובן 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור