שיווק ופרסום

טלטלה במשרד הפרסום יהושע TBWA בעקבות ההטרדות המיניות שנחשפו

יו"ר משרד הפרסום יהושע TBWA, רמי יהושע, השעה את עצמו מתפקידו במשרד שבשליטתו לאחר מסכת ההטרדות המיניות שחשפו עובדות בעבר: "מעולם לא הייתה לי כוונה לפגוע באף אישה ואיש, הפרסומים גרמו לי לכאב וצער אישי"
מערכת ice |  3
רמי יהושע (צילום יח"צ)
יו"ר משרד הפרסום הגדול יהושע TBWA, רמי יהושע, הודיע הבוקר (ראשון) על כי הוא משעה את עצמו מהתפקיד מהמשרד שבבעלותו וזאת לאחר התחקיר המטלטל שחשפה לפני כמה ימים שרון שפורר על מסכת של הטרדות מיניות שהתפרשו על למעלה מ-20 שנה.
יהושע שלח מייל לעובדי המשרד שבשליטתו (75% מהמניות) ובו הביע את התנצלותו לכל מי שנפגע ממנו: "מעולם לא הייתה לי כוונה לפגוע באף אישה ואיש, עובדת או עובד והפרסומים גרמו לי לכאב וצער אישי". עוד הוסיף יהושע כי מתוך מקום של חשבון אישי ואחריות כלפי העובדים וכלפי לקוחות המשרד הוא משעה את עצמו לאלתר מתפקידו כיו"ר ומי שיחליף אותו הינו מנכ"ל המשרד יגאל ברקת. יהושע לא ציין לכמה זמן תחול ההשעיה שיזם.
כזכור, ביום רביעי האחרון, חשפה שפורר באתר "המקום הכי חם בגיהנום", מסכת של הטרדות מיניות שעברו עובדות המשרד עד כדי כך שנאלצו להתחמק ממנו ביום-יום במקום עבודתם: "היינו עושות לו שלום מרחוק, כדי לחמוק מהחיבוקים ומהליטופים", סיפרו לשפורר, "היו שיחות שלמות שהוא היה עומד ומלטף לי את התנוך של האוזן. הרבה פעמים היד שלו היתה נשארת אחרי החיבוק על המותן, ואפילו קצת למטה יותר לכיוון הישבן. הוא היה מנשק את העובדות ואני ביניהן על הלחיים, אבל באותו זמן היה מחזיק את הראש מאחורה כך שאין לאן לברוח. והרבה פעמים הוא גם היה עושה את זה מאוד קרוב. כשהאף שלו מתחכך בפנים שלך תוך כדי שהוא עובר מלחי ללחי. באותן הסיטואציות את מרגישה מחוללת. תחושה של איכס. של גועל".
 
העדויות גם כללו לא רק מעשים אלא גם באופי הדיבור: "הדיבור שלו היה מאוד מלוכלך ובוטה, סליזי. הייתי בשנות ה-30 שלי והרגשתי כאילו החזירו אותי לתקופת הצבא. הוא היה נכנס בי ובנשים אחרות באופן מעליב ואגרסיבי. אני לא זוכרת שהוא התנהג ככה לגברים. רגע היה מעלה אותך ורגע מוריד ומשפיל. זמן קצר אחרי שהגעתי למשרד הייתה לנו פגישה, והוא ליווה אותי לדלת וחיבק אותי. זה היה מאוד צמוד ומביך. אמרתי לבכיר במשרד שהכרתי שזה היה מאוד מוזר ולא נח. והוא השיב לי: טוב זה רמי. הוא בנאדם מאוד חם. עם כל ההישגים שהיו לי ועם התפקיד שהגעתי אליו, אני לא מאמינה שזה קרה לי ואיך נתתי לו לדבר אלי ככה". 
 
בין העדויות עלה גם השיח: "באחת הישיבות רמי שאל את הנשים בחדר: 'אם הייתן צריכות למצוץ לחמור, בכמה כסף הייתן מוכנות לעשות את זה'", סיפרה אחת מהמעידות, "זה היה הלך הרוח של עולם הפרסום: גברים שחשבו שהם מגניבים ואיזה יופי שאין להם בעיה לדבר על סקס". 
מנכ"ל משרד הפרסום, יגאל ברקת, שהחליף באופן זמני את רמי יהושע בתפקיד היו"ר, מסר ל-ice: "הדברים ששלח רמי מדברים בעד עצמם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תבדקו מה קרה בזרמון גולדמן
    זורי גולדי 03/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במיוחד 2008- 2015 תגלו גם שם הרבה הפתעות
    סגור
  • 2.
    הטרור הפמיניסטי משתולל (ל"ת)
    אני 10 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    יהושע
    יהושע 12/2021/13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מהכרות קרובה עם המשרד ועם רמי, התאורים בכתבה ממש לא מייצגים את הלך הדברים במשרד ואת ההתנהלות של רמי, חכם המעשה שהוא עשה, ונקווה שהאמת תצא בקרוב לאור
    סגור