שיווק ופרסום

שורה של מינויים במשרד הפרסום יהושע TBWA

יגאל ברקת בשורה של מינויים במשרד הפרסום יהושע\TBWA. רון איזנשטיין מונה לסמנכ"ל דיגיטל וטכנולוגיה. טל שץ מונתה למנהלת מחלקת התוכן של המשרד ואודט אוחנה למנהלת פרוייקטים ואינטגרציה דיגיטלית
מערכת ice |  2
יגאל ברקת (צילום סיון פרג)
משרד הפרסום יהושע TBWA הודיעה היום (שלישי) על שורה של מינויים: רון איזנשטיין מונה לסמנכ"ל דיגיטל וטכנולוגיה. טל שץ מונתה למנהלת מחלקת התוכן של המשרד ואודט אוחנה למנהלת פרוייקטים ואינטגרציה דיגיטלית.
רון איזנשטיין מונה לסמנכ"ל דיגיטל וטכנולוגיה. בתפקידו האחרון כיהן רון (33) כמנהל הדיגיטל של קבוצת זאפ. במסגרת תפקידו היה אחראי על על הפיתוח העסקי, טיפול בלקוחות האסטרטגיים של החברה וניהול מוצרים. במסגרת תפקידו הוא יחליף את סמנכ"ל הדיגיטל עומרי פלד שפרש לטובת תפקיד בכיר בחברת הייטק אמריקאית.
יגאל ברקת, מנכ"ל יהושע\TBWE מסר: "הידע והניסיון שמביא רון לתפקיד בשילוב של יכולות בתחומי המדיה, התוכן והטכנולוגיה, יסייעו לנו להמשיך להוביל ולפתח את תחומי הדיגיטל והתוכן גם לתחומי טכנולוגיות השווק (MarTech)."
לצד המינוי של רון, הודיע היום ברקת על שני מינויים נוספים. טל שץ מונתה למנהלת מחלקת התוכן של המשרד. טל מנהלת את צוות התוכן של החברה בשלשת השנים האחרונות, הייתה גורם משמעותי בפיתוח יחידת התוכן ובניית המובילות שלה בשוק. טל תחליף בתפקיד את אלכס סקאיילר שהודיע על פרישתו.
בנוסף, מונתה אודט אוחנה, שכיהנה במשרד כמנהלת לקוחות בכירה בשנים האחרונות למנהלת פרוייקטים ואינטגרציה דיגיטלית. במסגרת התפקיד תהיה אחראית אודט על ניהול כל ממשקי הדיגיטל של המשרד ושל חברת המדיה הדיגיטלית Ocen, (קריאייטיב, תוכן ופתרונות טכנלוגיים) בממשק אחיד ותחת אסטרטגיית דאטה אחידה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דרדר את המשרד לתהום
    קוקי 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה הבריח? לא שמעת על הגיוס החדש של עיריית טמרה? לפחות הפעם הוא לא צועק על עובדים...
    סגור
  • 1.
    יגאל
    אלקס 10/2021/27
    הגב לתגובה זו
    5 0
    במקום להעביר אנשים ממקום למקום ולרשום יגאל מנכל.. תתעסק בלהביא לקוחות חדשים במקום אלו שהברחת…
    סגור