מינויים

זו סמנכ"לית הנדל"ן החדשה בחברת חללי העבודה הגמישים

מיינדספייס ממנה את אנה נחמקין לתפקיד סמנכ"לית נדל"ן ופרויקטים. דן זכאי, מנכ"ל ומייסד משותף: "התמיכה החשובה של אנה תסייע לנו להמשיך לחפש באופן פעיל הזדמנויות חדשות להסכמי ניהול ושותפות, כמו גם עסקאות חדשות" 
מערכת ice | 
אנה נחמקין (צילום יחצ מיינדספייס)
מיינדספייס, חברת חללי העבודה הגמישים העולמית, מודיעה על מינויה של אנה נחמקין למשרת סמנכ"לית הנדל"ן והפרויקטים הגלובליים. בתפקיד זה תתרום אנה לצמיחת החברה, ותהיה אחראית על בניית צוות הנדל"ן, על עסקאות לנכסים חדשים ועל הוצאה לפועל של פרויקטים.
באמתחתה של אנה ניסיון רב בבניית עסקים ובצמיחתם, לרבות רכישה, מימון וניהול נדל"ן. היא הייתה מעורבת בפרויקטים בינלאומיים בשווקי מפתח בארה"ב, באירופה ובמזרח התיכון. בתפקידה הקודם לפני הצטרפותה למיינדספייס, הייתה אחראית על הרחבת הנדל"ן ועל תיאום העסקאות לפיתוח בתי מלון ודירות נופש ברחבי בריטניה ואירופה בחברת סונדר.
"אנה נחמקין היא תוספת מצוינת לצוות ואנו שמחים שהיא קיבלה על עצמה את תפקיד סמנכ"לית הנדל"ן והפרויקטים במיינדספייס", אמר דן זכאי, מייסד משותף ומנכ"ל מיינדספייס. "אנחנו בטוחים שעם הניסיון המרשים שלה בענף המלונאות ועם תנופת הצמיחה הנוכחית של ענף המשרדים הגמישים, היא תוביל את מיינדספייס לגבהים חדשים יחד עם צוות הנדל"ן המתרחב שלנו. התמיכה החשובה של אנה תסייע לנו להמשיך לחפש באופן פעיל הזדמנויות חדשות להסכמי ניהול ושותפות, כמו גם עסקאות חדשות".
אנה נחמקין, סמנכ"לית נדל"ן במיינדספייס: "אני גאה להצטרף לצוות מיינדספייס ולמנף את הניסיון שלי בענף המלונאות כדי לעזור להגדיל את טביעת הרגל הגלובלית שלה. מיינדספייס ביססה את עצמה כשחקנית מפתח עם קבוצת נכסים המתפתחת במהירות מרשימה. המותג, המוצר והביצועים הפיננסיים החזקים של מיינדספייס ממקמים את החברה בעמדה מושלמת לקראת צמיחה בשווקים חדשים והתרחבות בשווקים קיימים".
 
בשנה שעברה נהנתה מיינדספייס מביקוש גבוה בכל סניפיה ברחבי העולם, שהגיע לשיעורי תפוסה כמו אלה שקדמו לפרוץ הקורונה ואף עלו עליהם בשווקים מסוימים - כמו ישראל, גרמניה ופולין - עם למעלה מ-95%. בסבב השקעה בסוף נובמבר 2021 גייסה מיינדספייס 72 מיליון דולר כדי לתמוך בתוכניות צמיחה והתרחבות נוספות ברחבי העולם. החברה עתידה לפתוח שני סניפים חדשים בברלין בקיץ 2022, מה שיקדם את הפורטפוליו של מיינדספייס לכדי עשרה סניפים בגרמניה, חמישה מהם בברלין. שני הסניפים החדשים ייפתחו בפרויקט FÜRST באזור קודאם וב-Zimmerstraße. סה"כ למיינדספייס 34 סניפים ב-17 ערים בעולם.
מיינדספייס, חברה עולמית לחללי עבודה גמישים, מציעה מתחמי עבודה בסטנדרטים הגבוהים ביותר לתאגידים בינלאומיים, לעסקים קטנים ולסטארטאפים. לקוחות מיינדספייס נהנים מחוויית עבודה ייחודית במשרדים מעוצבים, בחדרי ישיבות ובחללי אירועים. כחלק מקהילה עסקית בינלאומית, הלקוחות נהנים משירות אישי, מפעילויות קהילה מגוונות ומשלל הטבות. מאז היווסדה בשנת 2014 על ידי דן זכאי ויותם אלרואי, נהנית מיינדספייס מצמיחה מרשימה.
 
כיום יש לה 34 סניפים בערים מרכזיות בעולם - תל אביב, סן פרנסיסקו, לונדון, אמסטרדם, ברלין, ורשה ועוד, וקהילת לקוחותיה מונה כ-15,000 חברים. בין לקוחותיה ניתן למצוא את: Microsoft, Samsung, Playtika, Yahoo!, Expedia, GoPro, Taboola, Klarna, Barclays, Techstars Accelerator ועוד. בין בעלי הנכסים ניתן למצוא את REIT1, Rubinstein Partners, Patrizia, JTLV2 ורוגובין-תדהר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה