נדל"ן ותשתיות

טדי שגיא משתלט על לונדון, הסכום שהשקיע בפארק הענק

קבוצת הנדל"ן שבבעלות איש העסקים הישראלי הודיעה על הקמת פארק שעשועים מקורה ראשון מסוגו בבריטניה, שיהיה הגדול ביותר בממלכה ובו הושקעו לא פחות מ-20 מיליון ליש"ט. אפי מלכה, יזם בבילון פארק: "נרגשים להביא ללונדון את הקונספט החדש שלנו". על ה"מפלצת" החדשה שמקים בבירת אנגליה
מערכת ice | 
טדי שגיא (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
טדי שגיא ממשיך לפתח את קמדן מרקט: LabTech, קבוצת הנדל"ן שבבעלות איש העסקים, שחלק עיקרי מנכסיה הוא ה"קמדן מרקט" שבלונדון, הודיעה על הקמת פארק מקורה ראשון מסוגו בבריטניה ביחד עם רשת פארקי השעשועים הישראלית בבילון פארק. 
בבילון פארק היא רשת ישראלית של פארקי שעשועים מקורים המונה כיום 16 סניפים בישראל, בהם הסניף המזוהה עימה בנמל ת"א. הפארק, בו הושקעו כ-20 מיליון ליש"ט, יתפרס על שטח של כ-4,000 מ"ר לגובה 3 קומות, והוא יהיה הפארק המקורה הגדול בבריטניה.  
 
המתחם אף יציע שירותי בייביסיטר, כאשר ההורים יוכלו לראות ילדיהם באמצעות האפליקציה בזמן אמת. הפארק אף יכלול חדרי ימי הולדת ומתחם אירועים לחברות. הפארק נמצא כעת בשלבי בניה מתקדמים וצפוי להיפתח במתחם החדש של קמדן מרקט במהלך חודש מאי. 
אפי מלכה, היזם והבעלים של "בבילון פארק", אמר: "אנו מביאים חדשנות וחווית משתמש שלא נראתה באירופה בתחום פארקי השעשועים המקורים. הפארק החדש תוכנן ונבנה כך שיהיה ידידותי, בטוח ומהנה במיוחד עבור משפחות, בני נוער וילדים. אנו נרגשים להביא ללונדון את הקונספט החדש שלנו, שמחבר בין המרחב הפיזי לדיגיטלי, באמצעות אפליקציית בבילון פארק המונה כעת מאות אלפי משתמשים. בבילון פארק עתידה להמשיך ולהתרחב בהמשך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה