רכילות עסקית

טדי שגיא משקיע מיליונים בגיבורה הווירטואלית

איש העסקים הישראלי יפתח בקרוב פארק חווייתי בלונדון שמוקדש ללארה קרופט, גיבורת משחקי וסרטי "טומב-ריידר"
מערכת ice | 
טדי שגיא, לארה קרופט (צילום יונתן בלום, ויקיפדיה)
בחודש הבא עומד להיפתח בלונדון פארק חדש שכולו מחווה לשודדת הכי אהובה בעולם – לארה קרופט, כוכבת סדרות המשחקים והסרטים "טומב ריידר" ("שודדת הקברים" בתרגום מילולי). מי שעומד מאחורי הפארק הוא איש העסקים הישראלי טדי שגיא, בעלי חברת LabTech שמחזיקה בבעלותה בין היתר את קמדן מרקט, השוק שבו ייפתח הפארק.
הפארק החדש, שמוקם לכבוד חגיגות חצי היובל (25 שנה) למשחק המחשב הראשון בסדרה, שיצא ב-25 באוקטובר 1996, ייקרא Tomb Rider: The Live Experience. ביום השנה הוצב בקמדן מרקט פסל בגובה 2.5 מטר של קרופט (שמעוצב לפי הדמות הנוכחית של לארה קרופט במשחקים, המגולמת על ידי השחקנית אביגייל שטאלשמיט, אך לפניה גילמו את הדמות במשחקים קמילה לודינגטון, קילי הוז, ג'ונל אליוט, ג'ודית' גיבינס ושלי בלונד, ובסרטים כמובן אליסיה ויקנדר ואנג'לינה ג'ולי), וכעת הולך ונבנה סביבו הפארק, שישתרע על שטח של 2,800 מ"ר ויוכל להכיל 8 מבקרים בכל סיבוב של רבע שעה – קצב של 32 מבקרים בשעה. המקרים יוכלו להיכנס, החל מה-1 באפריל לעולמה של קרופט, בת האצולה הבריטית שנותרה השריד האחרון למשפחתה לאחר התרסקות מטוס והפכה לשודדת קברים נועזת.
כאמור, הפארק מוקם בלב קמדן מרקט, אחד מאתרי התיירות הפופולאריים ביותר בלונדון, הזוכה לכ-40 מיליון מבקרים בשנה. הוא מוקם בהשקעה של עשרות מיליוני ליש"ט בשיתוף פעולה בין קמדן מרקט, שהיא כאמור חברת בת של LabTech של טדי שגיא, לבין חברת הקמת אתרי הבידור Little Lion Entertainment והחברות המחזיקות בזכויות על 20 משחקי הסדרה – חברת ההפצה Square Enix, שקנתה את האולפן שפיתח את המשחקים המקוריים; וחברת פיתוח המשחקים Crystal Dynamics, שאחראית על הפיתוח כיום.
אילון גורפינקל, מנכ"ל LabTech מקבוצת טדי שגיא, מסר כי "אני מאוד שמח שקמדן מרקט נבחר כמיקום עבור החוויה המדהימה של טומב-ריידר. אני מאמין שהאטרקציה הזו תהפוך לאחת הפופולריות בלונדון".
 
טום ליאונטי-מגווייר, מייסד ומנכ"ל Little Lion Entertainment, מסר כי "החוויה הזו היא שינוי כללים (באנגלית גם 'משנה משחק') בכל הקשור לחוויות חיות. המילה 'ייחודי' אפילו אינה מתחילה לתאר עד כמה החוויה של החוקרת האגדית הזו הולכת לעצור את נשימתם של אנשים. אנחנו הופכים את האורחים שלנו לכוכבי האקשן".
דאלאס דיקינסון, המפיק בפועל של "טומב ריידר" בחברת Crystal Dynamics, אמר כי "לארה היא אייקון שחוצה דורות, ולכן אנחנו מאמינים שמעריצים מכל הגילאים ירוצו, יקפצו ויתנדנדו בתוך הפארק כדי לנצל את ההזדמנות להציל את העולם לצד הגיבורה שלהם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה