נדל"ן ותשתיות

זה הסכום שהושקע בפארק השעשועים המקורה הגדול בישראל

ה-Magic Kass, פארק השעשועים המקורה במעלה אדומים, חונך מתחם אירועים חדש בהשקעה של 10 מיליון שקלים. המתחם החדש משתרע על 2,000 מ"ר ויכיל עד 1,200 אורחים, אירוע הבכורה במתחם יתקיים בחודש מרץ במסגרת הופעה של הזמר עדן חסון
מערכת ice |  1
מתחם אירועים חדש (צילום יח"צ)
ה-Magic Kass, פארק השעשועים המקורה הגדול בישראל, שנפתח לפני חצי שנה במישור אדומים, מרחיב את פעילותו וחונך בימים אלו מתחם אירועים חדש בהשקעה של כ- 10 מיליון שקל. המתחם החדש, הממוקם על גג מבנה הפארק משתרע על שטח של 2,000 מ"ר ויכיל עד 1,200 איש, בנוסף למתקן בראשית, רכבת הרים המגיעה לגובה של 20 מטר.
המתחם הייחודי מתאים לאירועים מסוג אירועים עסקיים, ימי גיבוש, בת ובר מצווה, ימי הולדת, בריתות, אירועי ועדי עובדים, כנסים וכדומה. הפקת הפארק מציעה בנוסף שירותים משלימים כגון קייטרינג, ציוד והגברה, ריהוט ועוד.  
החוגגים במתחם האירועים יוכלו ליהנות במסגרת האירוע גם מכל מתקני האקסטרים שמציע הפארק, המשתרע על 13 דונם. בין מתקני האקסטרים בפארק, שחלקם הושקו לראשונה בישראל – Looper – לולאה ענקית שמעניקה לנוסעים מסע ב-360 מעלות ובגובה 22 מטר, Discovery 360 – זרוע ענקית המסתובבת 360 מעלות. בנוסף, נהנים המבקרים בפארק, בכל הגילאים, ממשחקי ארקייד, חדרי גיימינג וג'ימבורי. לטובת חובבי הקניות והאוכל מציע הפארק שופינג בחנויות צעצועים ואביזרים ומנות מיוחדות המתאימות למבוגרים, ילדים ובני-נוער בדוכני באוכל והמסעדות בקומת המזון.
חנוך קס, מבעלי קבוצת קס והבעלים של ה Magic Kass: "אנו שמחים ונרגשים להשיק את מתחם האירועים החדש שלנו ולהציע שירות נוסף לחברות, ועדי עובדים ואנשים פרטיים שמעוניינים לקיים אירוע לא שגרתי. מתחם האירועים החדש שהקמנו על הגג היפה של הפארק, הצופה אל נוף מדברי עוצר נשימה, מאפשר לקיים אירוע חגיגי והופעות לצד האפשרות ליהנות ממתקני הפארק במקביל. חבילת האירועים שלנו כוללת את השימוש בחלל האירועים על גג המבנה וכניסה ושימוש בכל מתקני הפארק ללא הגבלה. אנו מזמינים את ועדי העובדים ואת הקהל הרחב להגיע, להתרשם ולערוך כאן אירוע יוצא דופן ובלתי נשכח".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סגור בשבת? נועד לכשלון מהדהד
    ברוך עמית 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין סיכוי להחזיר השקעות כאלה (ובפרט במיקום כזה) כשהוא סגור בשבת. לא חבל לשרוף את הכסף?
    סגור